Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Overvejer Mitsubishi lancer 1,8 sportback

Profil slettet

Profil slettet

12-06-2010 kl. 22:15

Hej Derude, Har haft kig på denne flotte model, men er der nogen som konkret kan sige noget om den vil prøve en i morgen. Den har fået gode test resultater. Den jeg kigger på er brugt med 24.000km og fra 10/08. Mvh Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

14-06-2010 kl. 21:12

Jeg og en kammerat var ude at prøve den nævnte model, forhandleren fortalte at der havde været problemer med de første årgange.. kan dog ikke huske hvad han fortalte hvilken fejl der var tale om... men det er der måske andre der kan.

Jeg var langt fra begejstret, syntes motoren var sløv og støjende og da bilen var monteret med 18" alu hjul var komfort en by i Rusland.

ntriøret virkede billigt og dårligt samlet, fik fornemmelsen af at køre i en 10 år gammel bil.

Når jeg ser på bilen ser jeg en smuk bil, så ud og prøv den og se om det er noget for dig... smag er forskelligt

Profil slettet

Profil slettet

24-06-2010 kl. 15:08

Er selv den lykkelige ejer af nævnte bil i Intense udgaven. Jeg syntes at der er en kanon fed bil, men det er rigtigt at der er lidt dækstøj på 18" udgaven. Jeg kører med 16" vinterdæk ( om vinteren naturligvis) og de er væsenligt mere komfortable og støjfrie. Jeg overvejer faktisk at skifte mine sommerdæk til 16".

Benzinforbruget kunne måske godt være bedre men sidste sommer kørte jeg 13 km/l ned gennem de tyske motorveje og det er vel O.K. for en 1800cm3 motor. Min er udstyret med MMCS hvor der foruden navigation, er mulighed for at stille bilen nøjagtig som man vil have den

Sløv kan man absolut ikke kalde den. Alt i alt er jeg vældig tilfreds og ville ubetinget vælge samme bil igen.

Dette indlæg blev 01-09-2012 14:11 redigeret af dets forfatter.