Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Skoda Enyaq 2023

Roxane Holst Nielsen

Roxane Holst Nielsen
bruger siden
11-03-2026

I går kl. 20:54

Jeg har overvejet at købe denne skoda enyaq. Men er lidt tvivl pga nogle nævner dens informationsystemer er lidt langsomt og dateret. Men er der mere jeg også skal være opskærksom på.

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/enyaq/80-iv-sportline-5d/6818928

Grunden til at gå over til el var pga strigende brændstof priser og køer ca 120km hver hverdag og der skulle være en del at spare.

Hvad vil i mene?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

I går kl. 22:20

Rygterne er vist ikke helt forkert på den. Skal det være en Enyaq, så kig på en 85'er.

Til 120 km om dagen, så render du hurtigt i 30.000 km om året. Og så ville jeg ikke umiddelbart kigge på en bil der har gået en del over 200.000 km.

Med det kørsel, ville jeg personligt kigge på noget med noget garanti, og gerne over længere tid.

Et eksempel kunne være en Hyundai, ny eller lettere brugt. De giver 5 år og unlimited km garanti, samt 8 år på batteriet.

Eller Kia som gover 7 år/150.000 km garanti. Du løber nk tør for km inden de 7 år. Men så kunne du finde en 1-2 år gammel med 10-20.000 km på uret og så sparer du lige den største afskrivning og forlænger måske garantien til 7 års alderen for bilen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg