Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Mondeo TDCI 2.0 mange km.
Jørgen Melsen
bruger siden
25-02-2007
25-09-2008 kl. 10:44
Jeg overvejer at skifte min Octavia 1,9 TDI (gamle model) ud med Mondeo TDCI st. for at få noget mere plads. Mit budget ligger på ca 170 dvs. at de Mondeoer jeg kan købe(helst 2004 og nyere) har gået 150+ km. Skal jeg bekymre mig om de ret høje km antal og hvor driftsikre er de diesel motorer der sidder i Mondeon?
Jeg har også kigge på Octavia II der har lidt mere plads mellem forsæde og bagsæde end den gamle, men de er ret dyre og har som regl gået 200+ hvis de skal ligge inden for mit budget.
Nogen der har nogle erfaringer?
Jørgen Melsen
bruger siden
25-02-2007
25-09-2008 kl. 17:56
Tak for svar...
Hvordan er bygge kvaliteten på Mondeoen, umiddelbart virker det til at være ok, men lidt svært at vurdere efter 2 prøve kørsler... ?
Hvordan er bygge kvaliteten på Mondeoen, umiddelbart virker det til at være ok, men lidt svært at vurdere efter 2 prøve kørsler... ?
Profil slettet
11-11-2008 kl. 11:43
Hej Kim
Jeg er også en af de mange, der overvejer en Mondeo. Jeg er nok mest til 130 hk, men kan ikke blive enig med mig selv om det skal være med eller uden automatgear/Tiptr. Har du erfaringer med automatgear ? Og ved du hvor langt de to modeller køre pr liter ?
Jeg er også en af de mange, der overvejer en Mondeo. Jeg er nok mest til 130 hk, men kan ikke blive enig med mig selv om det skal være med eller uden automatgear/Tiptr. Har du erfaringer med automatgear ? Og ved du hvor langt de to modeller køre pr liter ?
Profil slettet