Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Lupo (dårlig el. ej) ???
Kenneth Petersen
bruger siden
06-01-2004
Profil slettet
03-07-2003 kl. 15:35
Hej
Har næsten lige solgt min lille sparegris. Fantastisk bil, men må dog sige at, hvis den ikke fejler noget er den mega billig, men er der noget, så kan den blive et dyrt bekendskab. Havde en kammerat der fik lavet 60k service, og der skulle han slippe 15k....ikke noget han var helt tilfreds med. komforten i den er ret høj, og den er sjov at køre i. En ting er ddog at den til forskel fra A2 slider meget på fordækkene indvendigt. Da det er nogle specielle lavenergidæk man skal bruge til de (for at få optimal kørselsøkonomi) kommer det til at koste. Gav 2500 for at få skiftet to fordæk. Alt i alt var jeg tilfreds med bilen, men må indrømme at skulle jeg vælge idag ville jeg nok kigge på nogle alternativer. Peugeot 206 1,4 HDI, den nye punto diesel, toyota diesel, C3 diesel. Ja mulighederne er mange, men de er værd at undersøge.
Frederik
Har næsten lige solgt min lille sparegris. Fantastisk bil, men må dog sige at, hvis den ikke fejler noget er den mega billig, men er der noget, så kan den blive et dyrt bekendskab. Havde en kammerat der fik lavet 60k service, og der skulle han slippe 15k....ikke noget han var helt tilfreds med. komforten i den er ret høj, og den er sjov at køre i. En ting er ddog at den til forskel fra A2 slider meget på fordækkene indvendigt. Da det er nogle specielle lavenergidæk man skal bruge til de (for at få optimal kørselsøkonomi) kommer det til at koste. Gav 2500 for at få skiftet to fordæk. Alt i alt var jeg tilfreds med bilen, men må indrømme at skulle jeg vælge idag ville jeg nok kigge på nogle alternativer. Peugeot 206 1,4 HDI, den nye punto diesel, toyota diesel, C3 diesel. Ja mulighederne er mange, men de er værd at undersøge.
Frederik
Kim Hendry
bruger siden
06-01-2004
17-07-2003 kl. 12:14
Hej, jeg kan oplyse at Børsens Nyhedsmagasin har testet bla. Lupo og vurderet den til at være den billigste i dag. Dem der nævner de høje regninger ved 60k eftersynene glemmer at fortælle at deres biler er ældre end 2000, for de skal nemlig have ny tandrem ved 60k, de ny skal først ved 90k prisen for et tandrem skift er ca 6000, så 9-12000 ved et 90k eftersyn er ikke noget unormalt... mvh Kim
Kenneth Petersen
bruger siden
06-01-2004
17-07-2003 kl. 13:39
Jeg overvejer at købe en lupo da jeg pendler 160 Km om dagen. Hvem kan sige noget godt / dårligt om Lupoen ? Skal man holde sig langt væk, pga. fejl ved den, og hvad med reservedele, er de vandvittige dyre ?
Alt den info, fra Lupo ejere, jeg kan få, vil jeg sætte en MEGET stor pris på.
Hilsen kenneth
Alt den info, fra Lupo ejere, jeg kan få, vil jeg sætte en MEGET stor pris på.
Hilsen kenneth