Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Skoda Octavia, Chevrolet Nubira, eller Kia Cee´d
Profil slettet
08-12-2007 kl. 19:31
Vi skal ud og købe ny bil. Vi har udset tre favorit modeller alle i St. car og med udstyrspakker efter vores behov. Bilen skal være diesel.
Kan vi få nogle indput vedrørende sikkerhed specielt omkring Chevrolet. Hvordan med kørselsømonomien i de tre biler. Er der specielle ting man skal være særlig opmærksom på ved nogle af bilerne.
Pft
RHJ
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
09-12-2007 kl. 00:16
Smut ned i din bladkiosk og køb den sidste nye udgave af Auto Bild.
De tester netop Cee'd og Nubira i dieseludgaverne mod Astra og Golf.
Cee'd vinder testen suverænt og Nubira slutter sidst.
Desværre er Octavia ikke med i testen.
Husk at hvis du vælger en Octavia, så skal du gå langt uden om den gammeldags og støjende 1,9 med 105 hk.
De tester netop Cee'd og Nubira i dieseludgaverne mod Astra og Golf.
Cee'd vinder testen suverænt og Nubira slutter sidst.
Desværre er Octavia ikke med i testen.
Husk at hvis du vælger en Octavia, så skal du gå langt uden om den gammeldags og støjende 1,9 med 105 hk.
Profil slettet
11-12-2007 kl. 00:10
Er selvl ejer af en cee'd 1.6 exclusive, der p.t. har kørt ca. 30.000... Først af alt vil jeg fraråde uvidende ignoranter som Henrik Birgren om at udtale sig om service på biler, de ikke engang kender serviceintervallerne på. cee'd diesel skal til service for hver 20.000 km. hvilket de fleste biler i øvrigt skal. Jeg har selv kørt Octavia 1.9 TDI, og nej - den er ikke billigere end de andre alternativer. Jeg har været meget tilfreds med min cee'd og vil umiddelbart mene at det vil være spild af penge at købe noget der har gener i vores veletablerede Europa. Tænk bare på hvordan alt andet der er sjovt (Fladskærm, Spil, PC'ere m.v) kommer fra østen - hvorfor så ikke biler - og så med 7 års garanti ??
Profil slettet
11-12-2007 kl. 00:15
Det eneste du blot må love mig - ikke Nubira.............
Octavia (140 tdi) og cee'd - er begge kanon gode biler og den bedste overbevisning vil være en køretur i hver.
Octavia (140 tdi) og cee'd - er begge kanon gode biler og den bedste overbevisning vil være en køretur i hver.