Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Skoda Fabia Greenline

Steen Brüel

Steen Brüel
bruger siden
10-03-2007

09-04-2009 kl. 18:22

Hejsa, det er jo egentlig for sent, for jeg har bestilt en Fabia Combi Greenline, efter 2 prøvekørsler med 1 måneds mellemrum følte jeg mig stadig overbevist om at det var en værdig afløser til den "gamle svensker". Er der nogen der har gjort sig deres egne erfaringer - personligt kunne jeg kun svagt genkende nogle af journalisternes nedgøringer af motorgangen....bevares, den knurrer lidt ved lave omdrejninger, men ude på de lange stræk er den jo på det nærmeste lydløs....og når den får tæsk lyder den som den halve 6-cyl den er....hvad siger I der har daglig erfaring med bilen??? Jeg havde svært ved at finde alternativer der matchede pris, kvalitet, plads og udstyr - hvad siger I andre? MVH Steen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Steen Brüel

Steen Brüel
bruger siden
10-03-2007

09-04-2009 kl. 23:14

Hej Søren,
tak for indspark - det dækker super godt over hvad mine "anelser" omkring bilen er.

Motorgangen var jeg selv bange for, men syntes nu egentlig den endte med at blive "hyggelig" og behagelig på langfart.

Enig om bagsædearrangementet...det er en om´er, men på den anden side set så tager det jo altså ikke mere end max 1 min....og personligt er det ikke så tit jeg kommer til at få brug for den fulde bagagekapacitet.

Til gengæld kan der ligge en golf-bag på tværs, incl. køller, og dét er vigtigt for mig...sådan har man jo forskellige præferencer, men det er sgu unikt, for ikke ret mange andre større biler tillader det p.g.a. hjul-kasserne.

Igen Søren - jeg kører selv pænt, så jeg glæder mig til nogle gode forbrugstal og kvaliteten, dén er jeg faktisk ikke bange for.

MVH
Steen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg