Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Opel / Octavia
Nicolas Gjerlev
bruger siden
22-06-2006
16-12-2006 kl. 14:15
Hej - jeg købte en Skoda Octavia 1.9 TDI Avant ambiente i Juli måned, og har ikke fortrudt det i et sekund (bortset fra at den nu skal sælges pga udstationering - men jeg køber helt sikkert en Octavia igen)!
Profil slettet
16-12-2006 kl. 17:09
Hej Simon
Nu skal det lige siges at B.T. ALDRIG ville skrive noget godt om en opel.. Spørg hvilken som helst forhandler (ikke Opel) og de ville kunne bekræfte dette... Så læg ikke for meget i den bedømmelse
Hilsen John
Nu skal det lige siges at B.T. ALDRIG ville skrive noget godt om en opel.. Spørg hvilken som helst forhandler (ikke Opel) og de ville kunne bekræfte dette... Så læg ikke for meget i den bedømmelse
Hilsen John
Profil slettet
16-12-2006 kl. 17:12
Hej Igen
Undsklyld det er E.B. jeg mente, så B.T kan have ret i det med motoren i Astra
Hilsen John
Undsklyld det er E.B. jeg mente, så B.T kan have ret i det med motoren i Astra
Hilsen John
Profil slettet
16-12-2006 kl. 18:10
Vi står overfor at vi vil have skiftet vores gamle bil ud. Vi kører ca. 25-28.000 om året, så vi har valgt det skal være en dielsel.
Vi har to emner:
Skoda Octavia 1,9 TDI (ny model, sedan model), ca. 80.000 KM, ca. pris 240.000
Opel Astra 1,3 CDTI Wagon (st. car), en demo, til ca. 265.000.
Det er kun os selv der kan tage beslutningen, men det nu alligevel meget sjovt at hører andres meninger.
Selv er vi ret vilde med Astra'en, men jeg syntes måske motoren lige er slap nok, men det er måske et spørgsmål om tilvænning.
Samtidig er der måske bedre økonomi i at købe en brugt diesel, når vi nu alligevel ikke kører så mange km om året.
Envidere er Skoda'en jo en lidt større bil, men nok lidt mere kedelig i desing end Astra'en
Ser frem til at hører fra jer.