Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Jeg har fået et godt tilbud, tror jeg...? :)

Kristian Karlsen

Kristian Karlsen
bruger siden
19-05-2007

30-05-2011 kl. 22:09

Hej Jeg er kommet i den situation at direktøren i det firma hvor jeg arbejder har bestilt en ny Audi A6 Avant, (Til sin kone) :) Derfor er der opstået een Audi A6 Avant 2,0 benzin fra 2004, såfremt jeg er orienteret med meget udstyr (special limited edition). Bilen har 190.000 på klokken. alle service passet. Jeg kan formendelig erhverve denne drømmebil (for mig) for 70000. Hvad skal jeg være opmærksom på i forbindelse med dette køb? Hvilke skavanker har A6'ere fra denne årgang ? Det skal siges at jeg er studerende pt. kører normalt en opel vectra b 1,6 der har været forholdsvis billig i drift, således blev der i vinters ex. sat helt nyt udstødningssystem inklusiv katalysator på denne bil for 4000.- Vil Audien ruinere mig ? eller skal jeg skynde mig at købe den? :) På forhånd tak

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

30-05-2011 kl. 22:30

Ja, svaret må være lige så let som at svarer på om man kommer til at nyse i morgen...
Med andre ord det er svært at svarer på...

Men når det er sagt, så er det en ganske stor bil, med en ikke alt for stor motor... Derfor må der påregnes en ikke alt for god benzinøkonomi...

Bilen er en af de sidste af denne model og så vidt jeg er orienteret ikke behæftet med nogen fejl af betydning...
DOG skal det siges at 2,0 motoren er en gammel kendt maskine som oftest er kendt for mange kilometer, MEN den er til gengæld også kendt for at kunne drikke olie som en svensker på tur i kbh...
Men om det er et generelt problem ved jeg ikke...

Ang. prisen, ja så tror jeg svaret må være at gå ind på bilpriser.dk og se hvad en forhandler vil give for den og så ligge en smule til hvis den er fin....

En stor tung benziner er ganske umulig at komme af med i øjeblikket, så værdien han kan få for den er ikke stor...