Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvordan sikrer man sig den bedste skrotpræmie for sin bil i 2026?

Skrotbil Skrotpræmie

Skrotbil Skrotpræmie
bruger siden
10-07-2026

I går kl. 20:36

​Hej forummet,​Jeg går og overvejer, hvad der bedst kan betale sig, når man skal af med en ældre bil, der har udtjent sin værnepligt. Skrotpriserne og reglerne for skrotpræmie kan jo variere en del alt efter bilens stand, og om der er komponenter, der kan genbruges.​Er der nogen herinde, der har erfaringer med, hvem der tilbyder de mest retfærdige priser i øjeblikket? Jeg har selv kigget lidt på skrotbilpris.dk, da de virker ret gennemskuelige med deres hurtige vurderinger, men jeg vil meget gerne høre jeres input eller gode råd, før jeg træffer den endelige beslutning.​På forhånd tak for hjælpen!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

artur sedi

artur sedi
bruger siden
10-07-2026

I går kl. 20:51

Det vigtigste er altid at sikre sig, at den pris, man får tilbudt, er inklusiv skrotpræmien fra Miljøordning for Biler. Der er desværre mange ophuggere, der prøver at underbyde eller trække skjulte gebyrer for afhentning. Jeg har ikke selv solgt til skrotbilpris.dk endnu, men har hørt fra en kollega, at deres priser er ret fair og gennemskuelige sammenlignet med de lokale autoophuggere. Det skader jo aldrig at tage imod et gratis tilbud fra dem og se, hvad de vil give.

Skrotbil Skrotpræmie

Skrotbil Skrotpræmie
bruger siden
10-07-2026

I går kl. 21:01

​"Hej Artur, tak for hjælpen med den anden kommentar! Det var super fedt, tak for støtten."

Nisa Sivri

Nisa Sivri
bruger siden
22-01-2026

I går kl. 22:39

Jeg vil også lige dele min oplevelse! Jeg kørte forbi deres autoophug i Greve og besluttede mig for at gå derind. Jeg blev taget utroligt godt imod af personalet, og de bød med det samme på en kop kaffe, mens vi fik styr på tingene. Da jeg afleverede min bil, sørgede de for at afmelde nummerpladerne med det samme på stedet. Som kvinde følte jeg mig virkelig tryg og godt behandlet hele vejen igennem, og jeg gik derfra med et stort smil. Tusind tak for den fantastiske service, skrotbilpris.dk

Skrotbil Skrotpræmie

Skrotbil Skrotpræmie
bruger siden
10-07-2026

I går kl. 22:43

Mange tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din tillid og er glade for, at du havde en god oplevelse hos os. Tak fordi du valgte skrotbilpris.dk.