Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

hjælp til opel astra 1,7 cdti 110 enjoy

Jesper færch

Jesper færch
bruger siden
23-06-2009

11-03-2012 kl. 12:03

hej folkens. jeg har i et stykke tid kigget på denne opel. http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/astra/17-cdti-110-enjoy/918963/ men da jeg ikke har kørt opel før kunne jeg godt tænke mig nogle imputs fra jer derude. så som : er den pengene vær?? køreglæde?? rust?? osv osv alle imput vil være dejlige. det skal siges jeg kører ca 180 km om dagen på motorvej, og bor inde midt i kbh, hvor pladsen er træng på forhånd tak for hjælpen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

11-03-2012 kl. 14:03

Det er en okay fin bil du har kig på. Synes faktisk at den nyeste model af Astra er rigtig lækker at kigge på.

Som AH skriver må du ikke forvente en raket. Men den har det overskud der er behov for ved normal kørsel.

Rust er ikke et issue på de nyeste modeller fra Opel. De har om nogen lært lektien.
Men jeg ville nok alligevel overveje at få rustbeskyttet bilen. Bare for en sikkerheds skyld.

Som AH skriver er køreglæde individuel, og det er forskelligt hvad man hver især prioriterer højst.

Personligt kunne en Astra sagtens gøre det for mig. BIlen ser lækker ud. Den føles godt. Og jeg ville da glæde mig over bilen, hver gang jeg går over i mod den. Nu har jeg ikke lige prøvet den med den motor, men synes faktisk at det er en yderst lækker og behagelig vogn at køre i. Så er det bare om du selv synes motoren passer til bilen.

Eneste minus jeg lige tænker på er, at jeg synes den er lige dyr nok. Den er altså over 2 år gammel, og bør derfor koste noget mindre.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg