Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

hjælp min kone er indvalid

Profil slettet

Profil slettet

22-11-2007 kl. 06:30

det ville være godt at heve en lille bil , da min kone er indvalid. så det er svært for hinde at at komme ud i det hele taget, da jeg kun på nuværende tidspunkt har en knallert, hun vil så gerne ud at se sig lidt omkring, også med ud at handle en gang i mellem, så en lille disel bil ville bare gøre lykke her på ærø, der er ikke meget af den offenlige kørsel her, men det er et lille hyggeligt sted her,

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-11-2007 kl. 09:55

Umiddelbart tror jeg ikke en dieselbil er det rigtige valg til jer - det giver mest mening med diesel, hvis man har et stort kørselsbehov. Nu har du ikke skrevet noget om budget, men et forslag kunne være en bil som Suzuki Wagon R, der ganske vist ikke er nogen skønhedsåbenbaring, men som tilbyder relativ nem indgang til sæderne, og som er til at komme i nærheden af rent økonomisk. Held og lykke med eftersøgningen.

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

27-12-2007 kl. 23:40

Mener at have set en lettere ombygget invalidebil som en Peogeot 1007 det er nok pga. skydedøre, som letter ind og udstigning.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

28-12-2007 kl. 01:57

hva med en Golf + denne her har en af mine venner til salg kan i "nøjes" med en Van (gul plade bil)

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?Source=2&AdId=169627

er den for dyr den har både rat betjent speeder/bremse (pedaler bag rattet) og alm gulv pedaler (speeder/bremse)

er den for dyr?