Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Fiat Palio - kvalitet??
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
15-11-2007 kl. 15:30
Hej.
Er der nogen herinde, der har erfaringer med Fiat Palio fra sluthalvfemserne?
Hvordan er kvaliteten egentlig?
Jeg søger ikke svar a'la "alle italienske biler er noget lort - køb hellere Toyota".
Istedet vil jeg gerne vide, om Palio er af samme kvalietet som f.eks. Punto, Brava og Marea af samme årgang, eller om der er kvalitetsforskelle mellem de forskellige Fiat modeller?
På forhånd tak.
Profil slettet
15-11-2007 kl. 17:17
Nej Fiat Palio er ikke samme "kvalitet" som de andre Fiat`er.....Den er lavet i Brasilien og er dyrer i reservedele og dem skal der bruges mange af ..
Har selv været ejer af Sådan en Palio 98`km. 70.000 i knap et år og det var det dyreste nogen sinde ! Jeg nåede at skifte på 12.000 km Komplet bremser, udstødning, Kobling, koblingskabel, Alle dæk, Frostprop i motoren ( alt vand løb plusselig af ) ,,, Tandrem, pakninger pga olie spild, Gearkasse olie ( og gear kassen var også utæt for olie ) .. Det sluttede da den til sidst smuttede en toppakning af en uge inden sommer ferien ... + en masse andre småting som jeg lykkeligt har glemt .
En gang Palio ALDRIG mere Palio... De er billige at købe og er super rummelige ,,,Men er det ikke i længen..
m.v.h.
Brian LarsenSidst rettet: 15/11-07
Sidst rettet: 15/11-07
Har selv været ejer af Sådan en Palio 98`km. 70.000 i knap et år og det var det dyreste nogen sinde ! Jeg nåede at skifte på 12.000 km Komplet bremser, udstødning, Kobling, koblingskabel, Alle dæk, Frostprop i motoren ( alt vand løb plusselig af ) ,,, Tandrem, pakninger pga olie spild, Gearkasse olie ( og gear kassen var også utæt for olie ) .. Det sluttede da den til sidst smuttede en toppakning af en uge inden sommer ferien ... + en masse andre småting som jeg lykkeligt har glemt .
En gang Palio ALDRIG mere Palio... De er billige at købe og er super rummelige ,,,Men er det ikke i længen..
m.v.h.
Brian LarsenSidst rettet: 15/11-07
Sidst rettet: 15/11-07
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004