Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Alufælge og dæk - Hvilke?
Profil slettet
10-10-2007 kl. 10:36
Hvilke fælge og dæk skal jeg købe til min bil? (Ved godt at jeg skal vente til foråret)
Jeg tænker på om dem fra Thansen og andre billige tilbud er ok?
Jeg har en Ford Galaxy 7 pers. og de skal gerne passe optimalt til den. Altså størrelse osv.
Hvilket prisleje kan jeg forvente for at få noget der er ganske almindeligt, men dog sikkert at køre med?
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-10-2007 kl. 11:23
Forventer du?
jeg vil nok anbefale 17 eller 18" til en galaxy, hvis man skal kunne se det er alufællge... det er jo en stor bil.
19 ville se godt ud.
Thansen fælge og dæk er af dårlig kvalitet. ikke på niveau med meget andet. Jeg vil ikke anbefale at købe dæk og fælge der.
Kan anbefale dig at gå ind på www.daekimporten.dk og www.bigwheels.dk for at finde fælge. Eller bare her på denne side kan du finde links til diverse steder.
De billigste kvalitetsdæk finder du på www.daekonline.dk
Gå efter mærker som Goodyear, Bridgestone, Michelin, Continental, Yokohama.
Men du kan søge efter kvalitetsdæk på daekonline.dk
Men regn ikke med under 9000 kr, hvis det skal være i OK kvalitet.
Husk det er dækket der har kontakten til vejen.... og der er MEGET stor forskel på de forskellige dæk... Så det er ikke dækket der skal spares på...
jeg vil nok anbefale 17 eller 18" til en galaxy, hvis man skal kunne se det er alufællge... det er jo en stor bil.
19 ville se godt ud.
Thansen fælge og dæk er af dårlig kvalitet. ikke på niveau med meget andet. Jeg vil ikke anbefale at købe dæk og fælge der.
Kan anbefale dig at gå ind på www.daekimporten.dk og www.bigwheels.dk for at finde fælge. Eller bare her på denne side kan du finde links til diverse steder.
De billigste kvalitetsdæk finder du på www.daekonline.dk
Gå efter mærker som Goodyear, Bridgestone, Michelin, Continental, Yokohama.
Men du kan søge efter kvalitetsdæk på daekonline.dk
Men regn ikke med under 9000 kr, hvis det skal være i OK kvalitet.
Husk det er dækket der har kontakten til vejen.... og der er MEGET stor forskel på de forskellige dæk... Så det er ikke dækket der skal spares på...
Profil slettet
10-10-2007 kl. 15:47
Hej. tusind tak for svaret. Hvilke mærker i alu vil du IKKE anbefale? Du fik det ikke med i det sidst esvar. Jeg har kigget på
BELLINI VENOME SILVER
7x17 ET: 45 pcd: 5x110
1.249, pr. stk. er de ok?
BELLINI VENOME SILVER
7x17 ET: 45 pcd: 5x110
1.249, pr. stk. er de ok?