Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-01-2012 kl. 09:31

Jeg foreslår at boykot er aktivt fra nu af, indtil basen melder klart ud mes hvilke konsekvenser dwt får for fuskerne, og får en løsning. Jeg boykotter almindelige forums fra nu af, men svarer på disse omkring problemet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

24-01-2012 kl. 08:02

@Alle – Først og fremmest tak for jeres indlæg. Det er dejligt at I er så engagerede og vil os og vores forum – derfor synes vi også vi skylder jer et ordentligt svar, hvilket vi vil prøve på her.

Vi må erkende at problematikken der bliver præsenteret er kommet en smule bag på os. Når det er sagt så vil vi heller ikke sidde kritikken overhørig.

Forummet har hele tiden fra vores side været tænkt som et sted hvor meninger, erfaringer, m.v. frit kan postes, så længe det foregår i en ordentlig tone med respekt for hinanden – også selv om man langt fra en enig. Det har været – og er stadig – vores erfaring at det foregår på den måde i langt de fleste tilfælde. Der er en enkelte (dem I kalder ”spammere/trollere”) der skriver indlæg i de forskellige tråde, som i enkelte tilfælde falder lidt udenfor emnet – dog stadig ikke i en tone, som vi har antaget som værende hverken stødende eller på anden vis i strid med vores retningslinier for brug af forum.

Vi har valgt ikke at tilknytte brugernavne på profilerne for at gøre det så simpelt som muligt – derfor vil der kunne være eksempler hvor flere kan hedde det samme. Fx hvis der er flere Jens Hansen’er der skriver i forummet. Vi tager dog jeres feedback til efterretning og vil kigge nærmere på denne problematik fremadrettet.

Generelt har alt dette har mundet ud i nogle gode snakke internt i firmaet i forhold til hvad vi vil med forummet, hvordan vi vil det og hvad vi gør herfra.

Vi er enige om at vi vil lytte til de input I er kommet med og snarest kigge på en forbedring og videreudvikling af forummet således at disse problematikker forhåbentligt fremover kan undgås.

Med dette sagt så er det selvsagt vigtigt at løsning bliver ordentlig og ikke bare noget vi laver hurtigt, hvorfor det selvsagt også vil ta’ tid at få udviklet dette – det håber vi på jeres forståelse for og dermed også at det vil fortsætte i sin nuværende form indtil en ny løsning forelægger.

Generelt så er bruger-input mere end velkomne og har I ideer eller forslag til ting vi kan gøre bedre, så er I meget velkomne til at poste dem i vores feedback-system. Det finder I i venstre side af skærmen (den lille smiley).

Her vil andre brugere kunne stemme på jeres forslag og vi kigger disse igennem løbende.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 09:28

Der kører nu flere tråde om vores forum - vi har valgt at ta' dialogen i denne, så post gerne jeres input dér: http://www.bilbasen.dk/forum/goer-bilbasen-bedre/falske-brugere-goer-basen-utrovaerdig-og-usaglig/26006

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

25-06-2012 kl. 07:29

@ K S - Jeg må henvise hertil hvor vi redegør for vores holdning i forhold på området - den har ikke ændret sig siden: http://www.bilbasen.dk/forum/goer-bilbasen-bedre/hvad-med-om-bilbasen-lukker-dette-forum/26717

Dette indlæg blev 25-06-2012 07:42 redigeret af Bilbasens moderatorer.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

25-06-2012 kl. 07:44

Jeg fik henvist til en forkert tråd; det beklager jeg og det er nu rettet!

Som du kan læse i den tråd jeg har henvist dig til nu, så er forum IKKE et fokusområde for os pt.

Dette indlæg blev 25-06-2012 08:05 redigeret af Bilbasens moderatorer.

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2012 kl. 08:16

Off Topic: Jeg har ikke modtaget nogen bekræftigelsesmail på at de falske indlæg i mit brugernavn er slettet - er det en forglemmelse, eller er de ikke slettet endnu?

Mvh C S
www.e-bil.dk

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

25-06-2012 kl. 08:18

C S skrev:
Off Topic: Jeg har ikke modtaget nogen bekræftigelsesmail på at de falske indlæg i mit brugernavn er slettet - er det en forglemmelse, eller er de ikke slettet endnu?

Mvh C S
www.e-bil.dk

De er meldt til sletning og bør blive slettet i løbet af dagen i dag.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

25-06-2012 kl. 08:21

Vi tillader os at stoppe dialogen her; vi har redegjort for vores holdning i denne tråd: http://www.bilbasen.dk/forum/goer-bilbasen-bedre/hvad-med-om-bilbasen-lukker-dette-forum/26717.
Såfremt dette måtte betyde at I ikke ønsker at benytte vores forum fremadrettet, så må det desværre være sådan.

Profil slettet

Profil slettet

25-06-2012 kl. 08:35

K S skrev:
Det må siges at være en meget arrogant holdning - men det understreger i høj grad pointen om, at Bilbasen vælger at blæse på sine brugere!

@K S - må jeg henvise til www.e-bil.dk. Helt ny forumside for biler, hvor der netop er unikke brugernavne, og hvor brugerne er i fokus.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

26-06-2012 kl. 13:36

Mona...Hvad er der galt i at skrive om et bestemt mærke ?

Det er jo ikke sådan at en spørger ind til en Ford og så KS kun skriver om Renault.

Hvor får du det indtryk af at KS har en overlegne attitude som irritere/trætte/genere de andre brugere ?

Profil slettet

Profil slettet

26-06-2012 kl. 14:35

Hmm, "Mona Spaghetti" - en bruger vi ikke før har set aktiv på Basen før i dag - enten er det trollen, eller BilBasen der er umanerligt dumme og oprette en bruger for at give kritik igen..... Jeg hælder næsten mest til det sidste.....

Mvh C S
Www.e-bil.dk

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

26-06-2012 kl. 14:56

Har I mon aldrig tænkt over, at Bilbasen er den del af ebay.

Måske er tilhørsforholdet en grund til den manglende reaktion.

Dette indlæg blev 26-06-2012 14:56 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

31-10-2012 kl. 13:00

Hej KS

Som jeg skrev i et andet tråd herinde på BilBasen så har de indført at man kan logge på med sin Facebook profil

Så jeg spurgte dem inde på deres facebook side om det var muligt at have samme brugernavn som en anden bruger, jeg fik ikke nogen svarer

Men de er gode til at alt andet når det gælder bilbasen at fremhæve på facebook men ikke når det gælder deres forum

Ha god dag

Profil slettet

Profil slettet

04-11-2012 kl. 18:28

Hvem taler om at stemme andre ud? du har også den mulighed bare at logge ind på den normale måde Jan ;-)

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk