Bilbasen Forum
Hvad med om bilbasen lukker dette forum..
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
18-04-2012 kl. 01:14
Thomas L
bruger siden
14-03-2011
18-04-2012 kl. 07:48
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
18-04-2012 kl. 15:44
h k
bruger siden
28-07-2003
19-04-2012 kl. 10:21
Der er vel ikke nogle, der har betalt for brugen af Bilbasens forum? Du har forsøgt at påvirke ændringer (jeg synes også at nogle er påkrævet) men Bilbasen har åbenbart ikke følt nødvendigheden endnu. Så må man bare tage konsekvensen af det......
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-04-2012 kl. 15:59
Henning Olesen skrev:
Kan man ikke lide lugten i bageriet må man jo bare gå ud.
Der er vel ikke nogle, der har betalt for brugen af Bilbasens forum? Du har forsøgt at påvirke ændringer (jeg synes også at nogle er påkrævet) men Bilbasen har åbenbart ikke følt nødvendigheden endnu. Så må man bare tage konsekvensen af det......
Nej Henning man betaler ikke for brugen af forum, selvom jeg har forslået det, også med hensyn til navne der ikke kan bruges flere gange mv. Håbet var jo at man ville anstenge sig lidt mere fra bilbasens side. Der er til dato en del problemer med deres site. De har forsøgt at lave det om, nogle ting lykkes bedre end andre. Men hvis dette betyder at man bliver logget ud konstant, når der er henvisninger til at man kan forblive in-logget, ja mange har problemer med at skrive indlæg på siden. Der er masser af ting der ikke fungere her på sitet. Nuvel har jeg nok brugt et anderledes sprogbrug, men ingen har kunnet rokke ved eller få bilbasen i tale. Man udsender gang på gang brugerundersøgelser mv. Lidt ærgeligt for det er ellers et godt forum. Mange her bliver henvist til biler der er til salg på bilbasen, også forhandler salg. Jeg selv bruger også bilbasen til at købe og sælge. Ved godt rom ikke blev bygget på en dag, men det skriger lidt til himlen meget af det. Men du har som sådan ret, man kan jo så blot blive væk. Men er det så en løsning. ..Jeg har observeret at mange af de gamle "rotter" på siden er tildels væk..mange af dem med stor viden på området. Der vil også altid være dem der ikke kan lide sproget eller sandheden omkring disse ting. jeg mener personligt ikke at det der bliver forsøgt lavet på siden er til gavn for evt bilkøbere. Har utallige eksempler.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-04-2012 kl. 16:01
Profil slettet
19-04-2012 kl. 16:10
T Nielsen skrev:
Lidt sjovt at folk der kommentere på indlægget ikke er at se på sitet særlig tit.
Hehe, jeg sad lige og tænkte det samme!
Jeg syntes det er ret pudsigt at Basen ikke har meldt sig ind i debatten endnu, men så vidt jeg husker postede Basen engang et billede af en ny forside til siden, og der havde de vidst nok ikke forum på forsiden længere? Det kan jo indikere at netop forum ikke er det Basen har hovedinteresse i. Det er selvfølgelig ærgeligt, men det kunne godt være Basen skulle lukke forum og bruge tiden på at vedligeholde resten af sitet. Jeg hørte fra en på Basen der fortalte at han er ved at starte et forum på lignende dette på nettet, og det kunne da være et spændende alternativ.
Aktiviteten på forum ser da også ud til at have været faldende det sidste stykke tid, men det er jo konsekvensen af ligegyldighed og uhensigtsmæssig adfærd fra Basen.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-04-2012 kl. 16:13
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-04-2012 kl. 17:57
Hvorfor kommer brokket så...det gør det når det helt elementærer ikke er på plads og siden ikke fungere normalt, folk bliver logget af, og kan ikke oprette indlæg. Bilbasen har selv henvendt sig til brugerne ang visse ting. De helt åbenlyse ting som fejler, bliver herefter ikke rettet.
Eks. kunne du jo også vælge at overse dette indlæg samt svar. Ja der er så meget man kan gøre. Jeg bliver da ikke væk fra forum, er jo ikke mig der har lavet siden så den ikke duer/virker optimalt. Det gjorde den førhen.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-04-2012 kl. 18:03
Dette indlæg blev 19-04-2012 18:04 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
19-04-2012 kl. 18:18
kim k skrev:
Selvfølgelig er der altid noget der kan laves om, men der er sgu også altid brokhoveder....
Hvis man er så utilfreds med dette forum som nogen åbentlyst er, så forstår jeg heller ikke hvorfor man ikke bare undlader at bruge dette.?
Man kan jo sagtens bruge forummet ofte uden man nødvendigvis behøver være en af de "guru´er" der lukker lige så meget vrøvl ud, som brugbart. Man kan tydeligt se at nogen af de "kloge" stort set kun har viden fra div. magasiner og aldrig haft sorte fingre eller erfaring med biler.
Jeg syntes sådan set forummet fungerer ganske fint, der er én eller ganske få som lukker mundlort ud og syntes det er sjovt at oprette indlæg med samme navn som andre brugere, men disse er ganske nemme at spotte og i min verden ignorere.
Om aktiviteten herinde er faldet skal jeg ikke kunne sige da jeg aldrig har talt antallet af indlæg, så har intet at sammenligne med.....
Der er stadig mange brugere, samt nye brugere. Så bliv væk hvis det ikke falder i jeres interesse, der er sikkert andre forums derude som gider høre på evig brok...
Jeg vil da mene at der er på sin plads at brokke sig når folks brugernavne misbruges, og ejerne er ligeglade. Du vil måske ikke have noget imod sjofle og perfide indlæg i dit navn?
Profil slettet
19-04-2012 kl. 19:14
En ny side med køb/salg/bytte samt forum m.v. kommer online indenfor en overskulig fremtid :-)
Profil slettet
19-04-2012 kl. 19:22
mads Andersen skrev:
Jeg arbejder på sagen og er i fuld gang C S :-)
En ny side med køb/salg/bytte samt forum m.v. kommer online indenfor en overskulig fremtid :-)
Fedt! :-)
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
19-04-2012 kl. 20:53
Sjovt som du gerne vil kommentere her på os "brokhoveder" , men er helt åben for andet plat. noget kunne tyde på at du er inhabil, og dette kan være på flere måder...
Men kim det drejer sig jo ikke bare om hetz af andre personer, tiltrods for at det med k S var lige streng nok...men den har du måske ikke fulgt med i.
C S
Jeg forslår vi afholder "mandarin" træf på rastepladsen næste weekend. Mange trænger vist til at "de " falder ned og på plads....500 pr mand for en rystetur i V12'eren og lidt service (skral griner) Burde kunne klares nemt hvis du gasser vognen lidt op...-)
Dette indlæg blev 19-04-2012 21:21 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
19-04-2012 kl. 22:09
T Nielsen skrev:
Kim K nu er du vel også lidt speciel ikk...
Sjovt som du gerne vil kommentere her på os "brokhoveder" , men er helt åben for andet plat. noget kunne tyde på at du er inhabil, og dette kan være på flere måder...
Men kim det drejer sig jo ikke bare om hetz af andre personer, tiltrods for at det med k S var lige streng nok...men den har du måske ikke fulgt med i.
C S
Jeg forslår vi afholder "mandarin" træf på rastepladsen næste weekend. Mange trænger vist til at "de " falder ned og på plads....500 pr mand for en rystetur i V12'eren og lidt service (skral griner) Burde kunne klares nemt hvis du gasser vognen lidt op...-)
Hahahaha, det er satme dagens griner ;-) + 1 for den :-)
Kasper F
bruger siden
04-06-2009
20-04-2012 kl. 11:00
Tak for debatten.
Vi synes først og fremmest at det er dejligt I er så engagerede i forhold til vores site!
Debatten i forhold til vores forumdel er ikke ny, men vi har kunne konstatere at forummet i det store hele er noget som rigtigt mange helt overordnet set er rigtigt glade for og derfor har vi ikke på den korte bane planer om at videreudvikle på det.
Vi fokuserer i stedet kræfterne på en lang række andre punkter som ny forside, forbedrede søgemuligheder og søgeresultatet, information om de enkelte bilers stand, prisniveau og anbefalinger fra andre brugere, lancering af forbedrede APP's, m.m. så de betalene annoncører kan få deres annoncer fremsøgt hvor som helst og når som helst og vi på denne måde fortsat kan være jeres foretrukne site til køb og salg af biler.
Vi har flere andre spændende tiltag, som vi løbende vil løfte sløret for.
Vi håber I allesammen vil ha' forståelse for at vi som virksomhed laver en prioritering af opgaverne målt i forhold til hvad der genererer mest værdi for vores brugerne.
Mvh Kasper, BilBasen
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
20-04-2012 kl. 15:32
Omkring din inhabilitet kan den jo ligge i at du gerne vil blande dig i noget som nok ikke har meget indsigt i. Det bekymre mig lidt at du ikke kan se at det ikke er særlig godt at sidde og udgive sig for at være en person som i forvejen optræder på et af de fora der er. Er da meget uheldigt at folk kan sidde og skrive sexsuelle tilnærmelser når en spørger forsøger at være seriøs. Sitet her skulle gerne kunne bruges af selvsagt alle, lige fra den 18årig pige/dreng som skal have ny bil. De skal da ikke mødes af den slags tilnærmelser, som må betegnes som en slags overgreb på dem personligt. Det er da helt ude i hegnet. Jeg er da med på at der godt må være lidt sjov og ballade, men der er vel grænser. Folk der seriøst kommer ind fra gaden og spørger til hvilken bil de skal satse på at købe, eller andet vedr. biler , skal ikke mødes af den slags. Dette kan bilbasen så imidertid ikke forstå, idet der ikke bliver lavet de nødvendige tiltag. Dette kan skyldes at der sidder nogle i bilbasen som ikke kan tage hånd om de problemer der ellers er lette at løse.
Men du kender måske flere fra bilbasen eller jobber du der selv...
Jeg syns at de fleste forums på bilbasen er gode, dog ikke hvis der ingen justits er. og dette kniber det lidt med.
Thomas L
bruger siden
14-03-2011
02-05-2012 kl. 11:36
T Nielsen skrev:
Ja Thomas L (Løjenborg) .-) rettidig omhu er sikkert noget du kunne have brugt på "uni" eller hvad det nu var du gik på .-) Sandheden er vel altid ilde hørt.
Er du på stoffer?
Profil slettet
05-05-2012 kl. 18:56
Profil slettet
02-06-2012 kl. 12:14
Jeg kan ikke komme ind på det her, da mit indlæg så bliver slettet, men der sker snart noget godt for bilglade forumsbrugere.
Profil slettet
05-09-2012 kl. 12:43
K S skrev:
Tid til at minde om denne tråd igen ....
Tid til at igen at minde KS om at der er et godt alternativ til dette forum hvor alt det du er utilfreds med ikke tilstede der.
Profil slettet
05-09-2012 kl. 13:05
Profil slettet
05-09-2012 kl. 13:16
Forskellen ligger så i hvor hurtig eller hvor meget sidens administator og dem som hjælper til i forummet, de såkaldte redaktører og her udskiller mange forums sig og de ses også på brugertallet.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
05-09-2012 kl. 15:31
Mvh C S
www.e-bil.dk