Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Falske brugere gør Basen utroværdig og usaglig.

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2012 kl. 16:15

Jeg ved godt at T Nielsen allerede har oprettet en klage tråd, men nu gør jeg det lige om. Den falske K S ødelægger samtlige tråde på basen og den ægte K S prøver sit bedste for minimere skaden, men det kan ikke klares uden støtte fra admins. Jeg ved ikke hvem denne impostor er, jeg kender kun vedkommende som "Martina Nielsen" som jeg godt er klar over ikke er personens rigtige navn, men det er i virkeligheden også sagen uvedkommende, der skal bare slås hårdt ned på den slags. Det er egentlig også for galt at man på et forum der burde være seriøst bare kan underskrive sig med hvad som helst, det svarer til at stille sig op i den lokale gågade med en pose over hovedet og sige de frygteligste ting til folk uden man behøver lægge navn til. Men kære admins eller support, hvad I nu vil kaldes, kom nu op i omdrejninger og få gjort noget ved det ellers hyrer jeg en flok lejesoldater til at få stoppet det idioti.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2012 kl. 18:30

Niels Simonsen skrev:
Jeg ved godt at T Nielsen allerede har oprettet en klage tråd, men nu gør jeg det lige om.

Den falske K S ødelægger samtlige tråde på basen og den ægte K S prøver sit bedste for minimere skaden, men det kan ikke klares uden støtte fra admins.
Jeg ved ikke hvem denne impostor er, jeg kender kun vedkommende som "Martina Nielsen" som jeg godt er klar over ikke er personens rigtige navn, men det er i virkeligheden også sagen uvedkommende, der skal bare slås hårdt ned på den slags.

Det er egentlig også for galt at man på et forum der burde være seriøst bare kan underskrive sig med hvad som helst, det svarer til at stille sig op i den lokale gågade med en pose over hovedet og sige de frygteligste ting til folk uden man behøver lægge navn til.

Men kære admins eller support, hvad I nu vil kaldes, kom nu op i omdrejninger og få gjort noget ved det ellers hyrer jeg en flok lejesoldater til at få stoppet det idioti.

Jeg er fuldstændig enig, det er en uholdbar situation.

Fortsætter dette truer jeg med at ophøre med indlæg.

I så fald vil Bilbasen miste sin bedste og flittigste skribent.

Det nægter jeg at tro nogen ønsker skal ske?

Husk på jeg uddeler min viden ganske gratis og til glæde for alle!

Vedr. lejesoldater:
Dette er en ypperlig god idé, jeg foreslår Mossad de har styr på tingene.

K S

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2012 kl. 18:59

Jeg kan kun give jer ret! Der mangler simpelthen nogle konsekvenser til brugere der opretter i allerede eksisterende brugers navne, og på godt dansk vælger at fucke dem op.

Jeg syntes dog generelt at der har været en dårlig tone i forummet på det sidste, hvor en seriøs tråd er endt i groteske tilsvininger, blot fordi to ikke har delt den samme mening, og personer derfor så er blevet lagt for had.

Der skal små midler til, hvis admins på siden ellers gider oppe sig. Ellers tager jeg også konsekvensen, og dropper Bilbasen.

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2012 kl. 19:14

K S skrev:
Og dette var blot endnu et af de mange forsøg fra vores Troll, der åbenbart ikke har et liv.

Tak for indlægget til Niels - jo flere der lægger pres på support, jo større er chancen for, at dette forum ikke dør på grund af en enkelt, sindsforvirret bruger.

Iøvrigt var "martina" også en stjålen profil, som han nu har omdøbt til mit brugernavn. Brugerens adfærd, sprogbrug og preferencer stemmer til gengæld fint med en tidligere bruger ved navn bo, der blev smidt ud på grund af sin opførsel. Han forsøger så at spille uskyldig, påstå at jeg har flere profiler, eller på andre måder at komme med dårlige søforklaringer.

Jeg har skrevet adskillige gange til admin og anmeldt samtlige indlæg, men jeg får blot et intetsigende svar om, at de arbejder på en løsning, men pt. er brugernavne ikke unikke.

Så har denne Bo lige svaret mig, i eget navn, i en tråd, hvor han siger at han kun er ude på at genere K S:
http://www.bilbasen.dk/forum/generelt/kia-rio-rabat/25886#post169235

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2012 kl. 20:43

Nu har jeg ikke forstand på at styre sådan en side som denne, men det kan vel ikke kræve de store armbevægelser at få problemet under kontrol.

@Jan
Martina Nielsen har jo været aktiv i al den tid jeg har været på Basen og er tilsyneladende ikke kørt træt endnu.

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2012 kl. 19:01

Kære Support!

Hvad helvede sker der for jer?
Er I komplet ligeglade med at dette forum bliver totalt ødelagt af det fjols som udgiver sig for at være K S.
Jeg henviser til en tråd som en sagesløs bruger har oprettet i håbet at få hjælp og råd til sin første bil: http://www.bilbasen.dk/forum/hjaelp-til-bilvalg/begynderbil-max-40000-til-2-meter-hoej-foerer/26022 og den bliver fuldstændigt smadret af ubruglige indlæg.

Er det ikke på tide I kommer i gang?

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2012 kl. 19:55

Følgende er sendt til Support:

"Jeg ville lige skrive og spørge jer hvad der foregår på jeres personalemøder for det kan da ikke være Bilbasen's ve og vel der er højest på dagsorden, da I, til trods for flere opfordringer, lader forummet blive ødelagt af en eller flere impostorer, som i andre brugeres navne skriver det ene tåbelig indlæg efter det andet.
Jeg henviser som eksempel til denne tråd

http://www.bilbasen.dk/forum/hjaelp-til-bilvalg/begynderbil-max-40000-til-2-meter-hoej-foerer/26022
hvori chikanen til sidst får trådstarter til at give op og søge råds andet steds.
Jeg er klar over I er en forretning der skal give overskud, men så må det da også være i jeres interresse at Basen forbliver seriøs.

Det må jo formodes at trådstarter i nævnte tråd, efter sin oplevelse, vil fortæller venner, bekendte og famillie at Basen er useriøs og dette vil sikkert resultere i tabt omsætning for jer, da private bilsælgere og købere, som har haft en dårlig oplevelse på forummet sikkert vil søge andet steds hen."

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2012 kl. 20:19

Helt enig med de andre, få fingeren ud Bilbasen!!!!

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2012 kl. 22:10

Kan vi ikke høre hvad support har at sige til det her? De må da gerne melde sig på banen i denne tråd.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

19-01-2012 kl. 19:02

Ufatteligt at Bilbasen ikke får det ordnet! Dybt uprofessionelt.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-01-2012 kl. 23:45

Ja det kan jo undrer en at under udarbejdelse af programmet ikke er taget højde for den lille detalje at man ikke kan logge på nr 2 gang med samme bruger navn...Men siger vel blot lidt om hvordan det hele køre eller ikke køre. har omtalt bilbasen med en kritisk røst en del gange, men det er måske et spørgsmål om økonomi. man får sikkert ikke lavet tingene af folk ude i byen der ved hvad sådanne programmer skal indeholde, for det koster jo...

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

24-01-2012 kl. 08:01

@Alle – Først og fremmest tak for jeres indlæg. Det er dejligt at I er så engagerede og vil os og vores forum – derfor synes vi også vi skylder jer et ordentligt svar, hvilket vi vil prøve på her.

Vi må erkende at problematikken der bliver præsenteret er kommet en smule bag på os. Når det er sagt så vil vi heller ikke sidde kritikken overhørig.

Forummet har hele tiden fra vores side været tænkt som et sted hvor meninger, erfaringer, m.v. frit kan postes, så længe det foregår i en ordentlig tone med respekt for hinanden – også selv om man langt fra en enig. Det har været – og er stadig – vores erfaring at det foregår på den måde i langt de fleste tilfælde. Der er en enkelte (dem I kalder ”spammere/trollere”) der skriver indlæg i de forskellige tråde, som i enkelte tilfælde falder lidt udenfor emnet – dog stadig ikke i en tone, som vi har antaget som værende hverken stødende eller på anden vis i strid med vores retningslinier for brug af forum.

Vi har valgt ikke at tilknytte brugernavne på profilerne for at gøre det så simpelt som muligt – derfor vil der kunne være eksempler hvor flere kan hedde det samme. Fx hvis der er flere Jens Hansen’er der skriver i forummet. Vi tager dog jeres feedback til efterretning og vil kigge nærmere på denne problematik fremadrettet.

Generelt har alt dette har mundet ud i nogle gode snakke internt i firmaet i forhold til hvad vi vil med forummet, hvordan vi vil det og hvad vi gør herfra.

Vi er enige om at vi vil lytte til de input I er kommet med og snarest kigge på en forbedring og videreudvikling af forummet således at disse problematikker forhåbentligt fremover kan undgås.

Med dette sagt så er det selvsagt vigtigt at løsning bliver ordentlig og ikke bare noget vi laver hurtigt, hvorfor det selvsagt også vil ta’ tid at få udviklet dette – det håber vi på jeres forståelse for og dermed også at det vil fortsætte i sin nuværende form indtil en ny løsning forelægger.

Generelt så er bruger-input mere end velkomne og har I ideer eller forslag til ting vi kan gøre bedre, så er I meget velkomne til at poste dem i vores feedback-system. Det finder I i venstre side af skærmen (den lille smiley).

Her vil andre brugere kunne stemme på jeres forslag og vi kigger disse igennem løbende.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-01-2012 kl. 00:51

Ja kan se at det åbenbart er et meget stort problem for bilbasen at brugerne nævner dette problem...så skal det overvejes...så skal det analyseres..osv...Man kunne påstå at nogle for at beholde deres job på bilbasen vil gøre problemet større og dyrer end det reelt er...

Se nu lige her...Løsningen er at vi der gerne vil og ofte bruger forum, betaler en gang om året for vores navn eller kende tegn i form af eks K S, det er da nemt at lave, ved ikke hvad det navn skal koste, men er en god og nem løsning. Da det åbenbart er det økonomiske i at bilbasen skal lave lidt om på programmet. Tror ikke andre Fora/forums har sådan at man kan logge ind med 2 ens navne.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 08:45

@ K S - vi ta'r dialogen i denne tråd fremadrettet, i stedet for i de andre tråde der er oprettet. Det håber jeg er OK?

Vi er nu gjort opmærksomme på nogle problemstillinger, som vi naturligvis tager til os og vil forsøge at finde en løsning på. Som jeg dog også skrev, er det vigtigt vi finder den rigtige løsning og vil derfor hellere bruge noget ekstra tid på at gøre det rigtigt i første omgang i stedet for at lappe et hul hist og her. Vi er ikke sikre på at unikke brugernavne er vejen frem, men opret det meget gerne som et forslag i vores feedback-forum, så vi kan få belyst om det er et reelt ønske for mange af jer brugere. Det samme med alle andre input og forslag du/ I måtte ha'. Alle disse input tager vi med i vores udviklingsproces.
Vi er bestemt åbne for alle de input der måtte komme, for det er trods alt jer brugere, vi lever af :-) Og derfor vil vi også gerne, når nu vi gør noget, gøre det ordentligt.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

26-01-2012 kl. 09:23

T Nielsen skrev:

Se nu lige her...Løsningen er at vi der gerne vil og ofte bruger forum, betaler en gang om året for vores navn eller kende tegn i form af eks K S, det er da nemt at lave, ved ikke hvad det navn skal koste, men er en god og nem løsning. Da det åbenbart er det økonomiske i at bilbasen skal lave lidt om på programmet. Tror ikke andre Fora/forums har sådan at man kan logge ind med 2 ens navne.

Personligt vil jeg overhovedet ikke overveje at betale for at have min "bruger", så finder jeg andre fora, hvis jeg har spørgsmål eller gode råd jeg gerne vil dele.
Der er masser af andre fora, der ofte fungerer på frivillig basis (dvs. uden den omfattende økonomi der er i Bilbasen), som kan få et gratis forum til at fungere, hvor der kun findes umikke brugernavn etc.
Så hvis Bilbasen ønsker at dette problem skal løses, er det jo intet problem, hverken økonomisk eller praktisk.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 09:28

Vi har ingen planer om at indføre betaling for at bruge vores site. Der kører nu flere tråde om vores forum - vi har valgt at ta' dialogen i denne, så post gerne jeres input dér: http://www.bilbasen.dk/forum/goer-bilbasen-bedre/falske-brugere-goer-basen-utrovaerdig-og-usaglig/26006

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 09:35

K S skrev:
Fint at holde diskussionen i 1 tråd!

Som nævnt har jeg fuld respekt for, at man gør arbejdet "rigtigt" på udviklingssiden. Jeg kan dog ikke se, hvad der skulle forhindre en simpel, manuel opfølgning indtil systemsiden er på plads. Det er dén løsning alle andre må ty til, når systemerne viser sig utilstrækkelige - det kan vel ikke være anderledes her, med mindre man vil vente til alle brugerne er væk?

Jeg har vanskeligt ved at se argumenterne for ikke at have unikke brugernavne, når det nu har været den simple og effektive løsning i årtier? Det har altid været "god latin" at sikre autensiteten på den, man kommunikerer med - hvis alle kalder sig "Jensen", er det jo umuligt at vide, hvem man kommunikerer med. Det vil faktisk være lidt absurd at oprette unikke brugernavne som "forslag" eftersom det er en simpel grundregel indenfor IT-udvikling - at det ikke har været implementeret fra starten af, virker ekstremt uprofessionelt.

Hvad taler - efter jeres mening - for at tillade duplikate brugernavne?

Det der er en del af humlen i forhold til brugernavne er jo netop at de ikke er brugernavne. Det er de navne I brugere angiver på jeres profiler og der kan jo sagtens være flere med samme navn og/eller initialer.
Vi har i sin tid valgt at det skal være så simpelt som muligt at oprette en bruger hos os og dermed bl.a. komme i gang med at skrive i forum også. Det giver naturligvis nogle udfordringer, men vores tanke har været det ikke var vigtigt HVEM der skrev, men HVAD de skrev. Det var lidt om tankerne bag den nuværende løsning - med lad os se fremad nu.. og ta' den videre dialog her

Dette indlæg blev 26-01-2012 10:03 redigeret af Bilbasens moderatorer.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

26-01-2012 kl. 09:52

Da det jo netop ikke er ens eget navn man skriver er der vel heller ikke noget problem i at sørge for at der eksempelvis kun kan eksistere præcis een bruger der hedder TI (som jeg kalder mig)
Hvis der så er andre der vil kalde sig TI må de jo tilføje et/flere tal/bogstaver.

De seneste problemer med en troll der udgiver sig for KS udstiller jo tydeligt at der er et problem. Vedkommende har jo flere gange åbent erklæret at han kun gør det for at genere KS og så længe Bilbasen ikke stopper det, er det vel efter vedkommendes mening nærmest ok.

Så kan ærligt talt ikke se problemet i at vi ikke alle sammen kan kalde os Superman, men istedet må hedde Superman1, Superman_84 etc......

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 10:03

@ T I - der er lagt op til at det er ens eget navn man skriver på sin profil. Det vil være det navn der står angivet på din annonce også og står der Supermand ville det selvsagt virke utroværdigt.
Brugernavne blev som nævnt fravalgt oprindeligt for at gøre det så simpelt som muligt at oprette en profil på vores site. Jeg vil stadig opfordre til at I poster forslaget om unikke brugernavne her, så vi kan få belyst hvor mange der reelt ønsker dér: http://www.bilbasen.dk/#ci/submit-idea

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 11:00

Jeg beklager, hvis opfattelsen har været vi ikke erkender, der kan ha' været begået fejl. Det gør vi gerne.. Vi har i dialogen forsøgt at redegøre for vores tanker om det nuværende setup - og det har trods alt kørt uden nævneværdige problemer i mange år til trods for at brugernavne ikke har været unikke på noget tidspunkt.
Som tidligere angivet tager vi jeres input til efterretning og med i overvejelserne på den løsning vi skal arbejde med fremadrettet.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-01-2012 kl. 11:03

Ja det er træls for K S og dem der ikke kan se hvem der er hvem af de 2 K S'er.

Men hvad er problemet....Ja og jo man kan da godt drille folk lidt et par gange, men så stopper festen vel også, det andet der er ikke så smart.

Man kunne da godt fra bilbasens side ringe mig op i forbindelse med en tråd der var tidligere i året hvor jeg havde udtalt mig lidt krads omkring en bil Journalist. Og indrømmet, det var måske lige i overkanten, og man henstillede til mig om lidt mere moderat udtale. Se det syns jeg var fin, vi fik iøvrigt en snak om biler mv. Så måske man lige ku ringe den falske K S op og fortælle ham at det ikke er så smart hvis og når det er noget personligt.

Jeg vil iøvrigt henstille til den falske K S om at bakke lidt på det at bruge et navn som i forvejen er kendt for holdninger og meninger om biler. Vi kan alle misfortolke det skrevne ord. Har jeg selv gjort nogle gange, og så kan man være lidt for hurtig på tasterne. Ingen kan jo se hvaf trådskriveren bag mener med det vedkommende skriver, ialfald ikke altid. For man kan sige tingene på mange måder. Så bo eller hvad du hedder....kom ind i kampen igen med det du har at give de forskellige brugere, og lad det gamle være glemt. Vi skal jo videre.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 11:11

Anders Jørgensen skrev:
Kan man ændre sit brugernavn til Support BilBasen? Se dét giver muligheder;-)

Det kan du teoretisk, ja.. Men i og med du så bruger vores firmanavn, vil vi naturligvis ændre det :-)
Initialer og personnavne er trods alt ikke unikke.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 11:20

Jess Reichstein skrev:

Hej Support.

Det er jeg nu ikke helt enig i

Umiddelbart er jeg 99% sikker på der ikke findes andre i verden, ja verden, der hedder Jess Reichstein.

Det er da unikt. ;-))))

Jess

Og et meget flot navn :-)
Lad os forsøge at holde fokus, så tråden ikke "stikker af". Man må selvsagt ikke udgive sig for at repræsentere os, når man ikke gør det.

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2012 kl. 11:29

Support BilBasen skrev:
Lad os forsøge at holde fokus, så tråden ikke "stikker af". Man må selvsagt ikke udgive sig for at repræsentere os, når man ikke gør det.

Der bed i jer selv i halen med den udtalelse, for så må jeg fx ikke udgive mig som den rigtige K S, og sige at jeg repræsenterer ham, når jeg ikke gør det. Firma eller privatperson, samme rettigheder burde være for begge.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

26-01-2012 kl. 11:32

Support BilBasen skrev:

Enig, men så bør det heller ikke være muligt at udgive sig for KS, TI eller andre.

Jeg mener stadig at det skal være muligt at kalde sig initialer, Supermand, Julemanden eller lignende fremadrettet.
Men der skal bare ikke være to der kan hedde præcis det samme.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 12:08

Flere personer kan ha' initialerne K S, T I, m.fl. - der er ikke flere firmaer der hedder BilBasen. Dét er forskellen.
Forslaget om unikke kendetegn for brugere er noteret - og oprettet i vores feedback-system så I kan stemme på det :-)

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 12:14

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2012 kl. 12:25

Jesper Jensen skrev:
Lige præcis! Har selv arbejdet med IT-udvikling i ca. 20 år. Jeg tror aldrig at jeg har deltaget i analysearbejde i forb. med indførelse af et nyt system, hvor man har debatteret om der skal være unikke brugere. Der er ingen grund til debat - det SKAL der bare være. Alt andet vil uværgerligt føre til en eller anden form for anarki - som jo så også er sket hér.

Enig, men hvis Basen kun vil overveje at indføre det hvis vi bruger det mildelst talt tåbelige Feedback system, så opfordrer jeg da alle til at få stemt idéen op, så noget så simpelt som unikke brugernavne bliver standard.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 13:00

Vi er nødt til at holde fokus fremadrettet - og der synes jeg bestemt vi viser vilje til at kigge på de udfordringer I har påpeget. Så håber vi samtidigt at I vil respektere at for at få den rigtige løsning lanceret er det dét vi vil fokusere på og ikke på at lave en hurtigt rettelse til et nuværende system.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 13:18

Support BilBasen skrev:
Det kan godt være jeg trækker det ned på et barnligt stadie, men jeg prøver også at statuere et eksempel over for bilbasen nu. 2 minutter tager det at oprette en profil i en andens navn, og så kan man frit misbruge og ødelægge den persons navn.

Dette indlæg slettes sandsynligt at bilbasen, da det nu går ud over dem, men de brugere det går ud over er Basen ligeglad med. Virkelig dobbeltmoralsk af basen, hvis dette indlæg slettes!

Så få nu for pokker lavet unikker brugernavne!

Vi er nødt til at gøre opmærksom at denne metode IKKE er løsningen - respektér venligst dette. Vi ønsker fortsat en konstruktiv dialog om hvad vi gør fremadrettet, men det med respekt for hinanden.

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2012 kl. 13:33

K S skrev:
Hvorfor viser I så ikke respekt for jeres brugere og sletter falske indlæg, når de rapporteres?

Hvorfor er det kun, når det rammer jer selv, der gøres noget?

Der er alt for megen snakken udenom - og alt for lidt handling.
Tag den tid, der skal til for at lave den rette IT-løsning (og det er som nævnt ikke til diskussion, om brugernavne skal være unikke - det er børnelærdom), men ryd op manuelt indtil løsningen er implementeret (det kunne også anspore til en lidt hurtigere implementering).

Lige nu fremstår I ekstremt utroværdige - og det kan vel ikke være meningen?

Jeg kan kun være enig med K S her. Hvorfor skal brugere udnyttes og gøres til grin, når i selv censurerer omkring jer selv?

Jeg er godt nok ved at have mistet al tillid til basen og også min tålmodighed! Jeg har brug for klare svar i hvad i har tænkt jer at gøre, og ikke en ammestuehistorie om at i først vil gøre noget når i finder den rigtige løsning! Enten gør i noget nu, gennem manuel censor og oprydning, ellers dropper brugerne denne hjemmeside!

Nu er der efterhånden gået så lang tid at det ikke kun er brugernavnene der er problemet, men også vores tålmodighed, og ikke mindst vores holdning til jer og jeres image!

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 14:44

Vi arbejder i øjeblikket på en masse andre spændende projekter, der skal gøre BilBasen til et væsentligt mere brugervenligt site. Herunder hører en bl.a. en ny forside, hvor vi gør det lettere og hurtigere at finde den bil du søger. Derudover arbejdes der på et forbedret søgeresultat, hvor fx. biler med en "Ring for pris"-betegnelse vil blive sorteret nederst når der søges på pris. Dette har gennem længere tid været et ønske fra rigtigt mange brugere og vi glæder os til at præsentere denne løsning for jer.
Det betyder langt fra at vi glemmer jer og negligerer den dialog vi har i bl.a. denne tråd - det har været meget brugbart og har åbnet vores øjne for at der skal ske noget på dette område snart.
Vi tillader os at stoppe dialogen her, så vi kan få arbejdshandskerne på og komme i gang med at gøre sitet endnu bedre for jer.
Tak for konstruktiv feedback - vi håber på jeres forståelse og fortsatte tillid til os.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

26-01-2012 kl. 15:00

K S skrev:

Vi mangler fortsat en bekræftelse på, at I fremover manuelt sletter indlæg fra "falske" brugere og fjerner deres adgang - ligesom I slettede indlæg i denne tråd under brugernavnet "Support BilBasen" - i modsat fald må jeg konstatere, at det blot er tom snak og dobbeltmoral.

Så kort og godt: Vil I fremover slette rapporterede indlæg under falske navne - ja eller nej?

Hvis vi har belæg for der er tale om profiler der er oprettet kun med formålet at genere andre brugere, så ja.

Profil slettet

Profil slettet

27-01-2012 kl. 11:53

K S skrev:
Vi må vist konstatere, at Bilbasen ikke ønsker at blive taget seriøst siden de ikke vil give klare svar!

Pt. har de lovet ..... - INGENTING!
Det eneste de kommer med er vage hensigtserklæringer om engang at kigge lidt på problemet - men de vil kun gribe ind, hvis det rammer dem selv!

De manglende svar kunne tyde på, at man ønsker at tie kritikken ihjel.

Da Basen ikke vil gøre noget ved problemet, og er ligeglad med forum, kan vi konstatere at de er ligeglad med at de nu kommer til at miste brugere, og aktiviteten i forum højst sandsynligt bliver mindre!

Efter den her omgang useriøse pladder fra Basen, vil jeg nu ikke fremover sætte min bil til salg på siden, og kommer der ikke snart svar, dropper jeg helt siden!

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2012 kl. 00:08

Det bliver simpelthen for barnligt, det her forum - og det er en farce at BilBasen ikke kan gøre noget ved det.

Det har været et interessant forum de sidste mange år - men jeg er smuttet. Hejhej....

Vh Anders R