Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Volvo 960 St.car, 2,5 - 170hk
Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004
14-06-2007 kl. 14:29
Hej
Vi er en familie med en Punto til nærtrafik og "billig i benzin" men har behov for en stor trækker til hestetrailer, og gerne en tur sydover indimellem, hvorfor klima eller aircon er at foretrække,
Jeg ved godt 960 éren er en "forklædt" 940, men jeg vil gerne betale for at have 6 cylindre og knap så kantet design.
Kom gerne med godt råd, eller afskrækkende historier....
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Carsten Jensen
Henrik Berg Andersen
bruger siden
28-07-2007
10-09-2007 kl. 14:13
Hej Jan Kragh Andersen.
Som mekaniker har du god indsigt, kan jeg se af dit indlæg. Jeg har været ude at køre i en Volvo 850 og synes, at det er en pragtful bil. Den er fra 1995 og i version 2,5 GLT med automatgear og forhandleren forlanger 150.000. Km-tallet er vist ikke til at stole på (57.000).
Er der lige så meget mas med at reparere på en 850'er som den 960'er I talte om? Er det bedre at købe en S70 i stedet? Det er naturligvis størrelsen på mekanikerregningen der skræmmer. Da du helt tydeligt ved, hvordan man skruer i en Volvo, er det så ikke bare bedst, at betale dig for at gøre det?
Med venlig hilsen
Henrik Berg Andersen
Som mekaniker har du god indsigt, kan jeg se af dit indlæg. Jeg har været ude at køre i en Volvo 850 og synes, at det er en pragtful bil. Den er fra 1995 og i version 2,5 GLT med automatgear og forhandleren forlanger 150.000. Km-tallet er vist ikke til at stole på (57.000).
Er der lige så meget mas med at reparere på en 850'er som den 960'er I talte om? Er det bedre at købe en S70 i stedet? Det er naturligvis størrelsen på mekanikerregningen der skræmmer. Da du helt tydeligt ved, hvordan man skruer i en Volvo, er det så ikke bare bedst, at betale dig for at gøre det?
Med venlig hilsen
Henrik Berg Andersen