Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Volvo 850 T5 - hjælp!!
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
02-09-2005 kl. 15:04
Først og fremmest er jeg ening i, at Volvo 850 T-5 er en fremragende bil. M.h.t. vand-problemet kunne det være en ide, at lade en person sidde i bilen samtidigt med at en anden sprøjtede vand på bilen - så kunne det være, man kunne se, hvor det kom ind.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
04-09-2005 kl. 14:19
Jeg synes også som Jesper at du lige skal få checket Klimaanlægget.
Min Kammerat har lige været ude for noget lignende.
Det kan også være nogle gummilister der ikke sidder korrekt, så vandet kan trænge ind i bilen.
Og måske skulle der bare lige for god ordens skyld lige checkes for rust og gennemtæring.
Men ellers var det nok en god idé lige at få checket alle mulighederne som de andre også foreslår.
MVH Martin
Min Kammerat har lige været ude for noget lignende.
Det kan også være nogle gummilister der ikke sidder korrekt, så vandet kan trænge ind i bilen.
Og måske skulle der bare lige for god ordens skyld lige checkes for rust og gennemtæring.
Men ellers var det nok en god idé lige at få checket alle mulighederne som de andre også foreslår.
MVH Martin
Profil slettet
04-09-2005 kl. 14:19
Se nu har jeg langt om længe fået min drømmebil. Bilen jeg har drømt om de sidste 10 år. Den kører som en drøm og jeg har intet at udsætte......
På nær.....det regner ind...og jeg kan ikke se hvor. Det starter nede i bunden i højre side og det er ligegyldigt om jeg holder stille eller kører. Igår efter bilvask kunne jeg tage fodbad i højre side både for og bag. Iflg. min mekaniker er bundproppen intakt.
Har I kloge mænd nogle ideer ???
venlig hilsen Tina
På nær.....det regner ind...og jeg kan ikke se hvor. Det starter nede i bunden i højre side og det er ligegyldigt om jeg holder stille eller kører. Igår efter bilvask kunne jeg tage fodbad i højre side både for og bag. Iflg. min mekaniker er bundproppen intakt.
Har I kloge mænd nogle ideer ???
venlig hilsen Tina