Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Volvo 850 T5 - hjælp!!

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

05-09-2005 kl. 18:05

Hej Tina, Tjek om afløbene i vandkassen er stoppet til med blade eller skidt. Vandkassen sidder somregl ude i motorrummet under forruden. Hvis dette ikke hjælper, så kontroller om forruden er utæt, få en til at hælde vand på bilen og kig i fodrummet i højre side samtidig. Vandet kan jo komme oppefra. Når du har fundet utætheden, så få bilen tørret rigtig godt inden vinter ellers kan der gå mug og råd i din måtte med slem lugt til følge.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

08-09-2005 kl. 16:48

Hej:-) Det at bore huller i bilen for at vandet kan løbe ud er IKKE en god ide :-(
Det er som at tisse i bukserne........
Mvh. Jakob

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2005 kl. 00:04

Hejsa
Har været ude for samme probleme med en golf fra 1988, hvilket viste sig at være rust i kanten af forruden.

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2005 kl. 00:03

Se nu har jeg langt om længe fået min drømmebil. Bilen jeg har drømt om de sidste 10 år. Den kører som en drøm og jeg har intet at udsætte......
På nær.....det regner ind...og jeg kan ikke se hvor. Det starter nede i bunden i højre side og det er ligegyldigt om jeg holder stille eller kører. Igår efter bilvask kunne jeg tage fodbad i højre side både for og bag. Iflg. min mekaniker er bundproppen intakt.
Har I kloge mænd nogle ideer ???

venlig hilsen Tina