Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Vinterdæk....så prøv Give dækcenter

Profil slettet

Profil slettet

10-12-2007 kl. 14:25

Vil gerne viderebringe et lille tip til de af jer, som endnu ikke har fået købet vinterdæk/fælge til bilen endnu. Efter længere tids søgen på nettet (både danske og udenlandske sider) fandt jeg den laveste pris hos Give dækcenter. Jeg gav dkk 5.300 for 4 stk. Goodyear Ultra grip GW3 (215/60 R16) monteret på 4 stk. stålfælge, incl. afbalancering, montering og moms. Hos daekonline,dk må man slippe dkk 4.000 for dækene. Dertil kommer 4 stk. stålfælge á dkk 500m, ialt dkk 6.000 Bagefter skal du have besværet med at finde et værksted, som gider afbalancere dækkene og montere dem, hvilket betyder, at prisen lander omkring dkk 6.500 minimum.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-12-2007 kl. 11:17

Der er samme besparelse, hvis du vælger Michelin Alpin PA3, så det er ikke fordi det er en udgået model.

Pointen er blot, at så vidt jeg kan se, kan det ikke betale sig at have besvær med at bestille dæk og fælge over nettet for dernæst at finde et værksted som gider at montere skidtet. Det er både billigere og nemmere at få Give dækcenter til at klare det.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg