Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Start problemer, når motoren er varm
Profil slettet
05-06-2009 kl. 11:06
Ang. 2005 Skoda Octavia 1,9 TDi Ambiente 5d
Hej,
Er der en herinde, der kan fortælle mig, hvorfor jeg oplever at min Octavia ikke vil starte selvom motoren er varm - den er meget træg til at starte og jeg må somme tider træde på speederen for at den vil springe igang.
Der er ingen problemer med at starte bilen, når den har stået længe og er kold.
Start problemerne opstår på ture hvor der stoppes og startes flere gange.
Jeg håber der er en som kan sige, hvad jeg skal gøre/skifte ud på bilen. (gløderør?)
Mvh
Profil slettet
05-06-2009 kl. 15:39
Hej Peter,
Tak for svaret - jeg vil se at få det undersøgt.
God weekend.
Mvh
Lars
Tak for svaret - jeg vil se at få det undersøgt.
God weekend.
Mvh
Lars
Claus Nielsen
bruger siden
29-03-2005
20-09-2009 kl. 19:07
Hej
Fik du løst problemet. Jeg har samme problem med min 2005 Octavia 1,9TDI. Jeg syntes at problemte er væst når vejret er fugtigt.
MVH
Claus
Fik du løst problemet. Jeg har samme problem med min 2005 Octavia 1,9TDI. Jeg syntes at problemte er væst når vejret er fugtigt.
MVH
Claus
Profil slettet
26-09-2010 kl. 16:53
Hej Alle,
Sidder og ser, at mit indlæg havde interesse for flere - vil blot runde det af med at bemærke, at efter at batteriet blev skiftet ud med et nyt, så har motoren startet upåklageligt under alle forhold - det var det der skulle til i mit tilfælde.
Tak for interessen for indlægget og besvarelserne :-)
Mvh
Sidder og ser, at mit indlæg havde interesse for flere - vil blot runde det af med at bemærke, at efter at batteriet blev skiftet ud med et nyt, så har motoren startet upåklageligt under alle forhold - det var det der skulle til i mit tilfælde.
Tak for interessen for indlægget og besvarelserne :-)
Mvh
Dette indlæg blev 26-09-2010 16:54 redigeret af dets forfatter.