Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Skoda favorit... god bil?

Profil slettet

Profil slettet

19-02-2006 kl. 18:23

Hej allesammen, tak for de gode svar :)

Skal lige siges at vi lige idag har fundet ud af at den er fra 94 istedet for 96 ;)

I har ret i at den LANGT fra er jordens kønneste bil. Men hva faan. Det der betyder mest for mig er at den kan køre. Ligesom med scootere og knallerter, har altid bar kørt på min gamle puch maxi, og folk har tit vrænget næse af mig og sagt, at jeg sq få mig en scooter istedet, da de er meget kønnere... Kan godt være, men vil ikke give 15000kr for en scooter, når jeg ku købe en dejlig og stabil puch maxi for 2000kr, og jeg kommer jo det samme sted hen på den, det vigtigste er at den kan køre ;)

Det er rigtigt nok at skoda´en er skide tung at komme rundt med, men ikke noget jeg ikke kan leve med.

Men nu efter vi har fundet ud af at det er en 1994, så har vi sagt at vi vil give max 8500kr for den, og så må vi jo se hvad det blir til ;)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

19-02-2006 kl. 23:10

jeg synes hellere du skulle gå efter en Felicia hvis du vil ha en Skoda (den er heller ikke ret køn) MEN den har airbag abs og servo hvilket Favoriten ikke har og så synes jeg også Felician er meget flottere end den gamle Favorit

min mening er faktisk gå hellere efter en VW Golf/Polo en Toyota Corolla en Mazda 323 en Seat Ibiza/Cordoba eller en Renault Clio

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 18:34

Hey, jeg er en ung mand på 19år, som vil til at have sin første bil, jeg er kun i lære, så skal have en billig, økonomisk, og holdbar bil.

Jeg er blevet tilbudt en Skoda favorit fra 1996, ved desværre ikke om det er en 135 eller en 136, men en a de 2 ihvertfald. Har fået den tilbudt for 8000-9000kr, prisen er ikke helt handlet færdigt.
Men mine spørgsmål er... Er det en holdbar bil? hvor langt kører den cirka på litteren? kan den anbefales?

Tror det er en 1,3 motor, ved desværre ikke så meget om den endnu, ikke andet end at den er rød, 5. dørs med soltag, 1,5år til syn, og den er fra 1996.
Har kort været ude og prøvekøre den, den kørte ok, men ikke overvældende.