Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Renault ,en go`ide ?

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2010 kl. 13:52

Har udfyldt tre af Renault`s reklamer om leasing af en Renault Megan Tourer og sendt til to fynske Renaultforhandlere .Den ene i Odense , den anden i Svendborg. http://www.renaulttilbud.dk/?ns_campaign=int-r-l-megane-leasing&ns_mchannel=display&ns_source=&ns_linkname=tilbud&ns_fee= På trods af mine tre henvendelser til to fynske Renaultforhandlere for en uges tid siden, har jeg absolut intet hørt fra dem. Kan man forvente en lignende "travlhed" den dag jeg har brug for service eller at kontakte Renault ? Eller er det bare fordi jeg , der hvor de skriver hvilken bil de eventuelt skal tage i bytte, skriver min Audi A6 på ? Jeg mener , hvis de ikke vil tage den i bytte kunne de jo bare maile/ringe til mig, i stedet for bare at lade som ingenting ? Nogen der har erfaringer med sådan en Renault Megan Tourer og eventult har erfaringer med Renaultforhandlere ?

Dette indlæg blev 24-04-2010 13:54 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2010 kl. 17:02

Renault har desværre ikke den bedste kundeservice, men deres leasingtilbud ser rigtig fornuftigt ud. Jeg ville ringe til dem, det kan jo være at de ikke har modtaget dine mails ?

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2010 kl. 19:18

Søgte lige her på forum med " Renault kundeservice " :(
Ikke ligefrem nogle gode oplevelser kunderne har haft med Renault-forhandlerne...Næsten ligesom hos SMC ..Arrogant og uduelig... Måske jeg hellere skulle lease hos Toyota.. Nå vi får se om der kommer nogle indlæg her fra folk der har oplevet Renault/ forhandlere...

Jesper Maltbæk Wittendorff

Jesper Maltbæk Wittendorff
bruger siden
11-04-2006

04-05-2010 kl. 14:14

Jeg har også forsøgt at henvende mig til 2 forhandlere via Renaults hjemmeside.

Heller intet svar!

Mon ikke det er hjemmesiden der er fejl på? Så godt går det vel heller ikke i bilbranchen ;-)

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2010 kl. 20:08

Hej

Husk at medregne det månedlige opkrævningsgebyr og afleveringsgebyret når du skal af med bilen igen. Aftalen er også uden dæk, så du bør også medregne omkostningen til et sæt nye dæk i perioden.

/Carsten

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2010 kl. 20:37

Prøvede lige to gange mere til Renault i Odense og to gange mere til Renault i Svendborg...Ville lige gi` dem chancen..Her efter fire dage , ikke noget svar ? Hvordan kan de leve af det .. Kender ingen firmaer udover SMC der kan leve uden kunder. :-)

Dette indlæg blev 04-05-2010 20:41 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

08-05-2010 kl. 22:50

Har sendt dig en forespørgsel , mrk " 14:09 af Michael Schade (1 Indlæg) "... Mvh. FM

Dette indlæg blev 08-05-2010 22:52 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

12-05-2010 kl. 18:20

Tror du har helt ret . Udfyldte endnu en af Renaults reklamer om leasing her i søndags til P.N. i Ålborg...Heller ingen svar derfra...Jamen vil de da slet ikke tjene penge eller der ER måske en god grund til at holde fingrene langt væk fra en Renault , ny eller brugt...Jeg tror det..Sørgeligt...