Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Mondeo V6 - Passat V6

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2006 kl. 10:24

Mondeo's største svaghed er rustbeskyttelsen.. Specielt de to første årgange ruster i dørene og i bagklappen.. Heldigvis er Ford generelt gode til at tage hånd om dette problem, har selv fået skiftet tre døre på en årgang 2002 uden problemer fra Ford's side.. Jeg kan anbefale FDM's brugttest af Mondeo'en, den nævner meget få svagheder udover rustbeskyttelsen.. 160.000 km eller mere burde ikke være et problem, så længe den er passet med service osv., V6'eren i Mondeo'en er en holdbar konstruktion.. Men der kan jo altid være slid i undervognen og lignende med den slags kilometre på vognen, så sørg for at få den gennemgået inden et evt. køb.. Iøvrigt en rigtig velkørende bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-02-2006 kl. 14:17

Jeg kunne godt tænke mig nogle meninger om de 2 nævnte biler. Har kigget på en Mondeo st. car V6 fra 1/2003. Kan den anbefales selv med over 160000 km på tælleren? Passat´en holder i indkørslen allerede, men jeg er kommet lidt i tvivl om det nu er det rigtige. Det er en syncro fra 1999 og kører faktisk ok, men er jo ved at have et par år på bagen. Skal jeg skifte bil?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg