Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Mondeo V6 eller Honda CRV
Profil slettet
24-02-2006 kl. 11:22
honda er betydelig dyrer i rep .. ville vælge en mondeo ... eller evt gå over i en peugeot 406 TS6 den har mere magt en en mondeo og du får dellæder med i prisen samt at peugeot er billigere har selv en 3,0 utrolig kører maskine med masser af plads og lidt GTI over sig mvh c
Profil slettet
28-02-2006 kl. 10:59
Tak for de svar der er kommet. Det er rigtigt at der er tale om to forskellige biler. Jeg er glad for Ford, har haft Escord i 7 år der har kørt uden problemer, men vil gerne have lidt mere plads og motor, derfor kigger jeg på Mondeo'en. Konen derimod vælger med øjnene og ifølge hende er en CRV 4x4 en 'pæn' bil. Jeg er langtfra enig, men har behov for de rigtige argumenter. Så fortsat hjælp ønskes.
Hans Henrik
Hans Henrik
Profil slettet
28-02-2006 kl. 11:16
Hej
Er der nogen der kan give mig det rigtige årsag til hvorfor jeg skulle vælge en Ford Mondeo V6 stationcar fra 2004 frem for en Honda CRV. Konen og jeg kan ikke blive enige og har behov for indspark fra mere bilkyndige personer. Er der erfaringer med specielt Honda'en som jeg overhovedt ikke kender?
Hilsen
Hans Henrik
Er der nogen der kan give mig det rigtige årsag til hvorfor jeg skulle vælge en Ford Mondeo V6 stationcar fra 2004 frem for en Honda CRV. Konen og jeg kan ikke blive enige og har behov for indspark fra mere bilkyndige personer. Er der erfaringer med specielt Honda'en som jeg overhovedt ikke kender?
Hilsen
Hans Henrik