Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Mercedes 320 ML - skidt eller kanel?
Rene Christoffersen
bruger siden
15-05-2008
04-03-2010 kl. 11:32
Hej herinde!
Er faldet for en ML fra 2007 med 50K på bagen. Valget står mellem den og en Touareg fra samme årgang. Jeg har aldrig tidligere ejet en Mercedes (kun Audier) - og har derfor følgende spørgsmål:
Er lidt bange for de mange "rust-rygter" som har floreret - er der noget om snakken?
Har bilen nogle kendte fejl? (dele som falder fra hinanden efter kort tid)
Driftøkonomi - ikke billig i diesel - men hvad med service/reservedele?
Hvad skal jeg iøvrigt være opmærksom på?
ALLE erfaringer/meninger er velkomne!
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
04-03-2010 kl. 19:30
Mit umiddelbare kendskab (dog ikke som ejer) er at der er mange "dumme" fejl på modellen - 2007 er forbi rust problemerne.
En bekendt er træt af sin ML'er - den startede med at smide vandpumpen på vej fra Holland da den havde rundet 6000 Km, mercedes kunne ikke hjælpe ham videre, hvorfor han måtte leje en Fiat punto til at køre ham hjem ---- for egen regning!...
En tysk bekendt skiftede Sin ud for en Audi - dårlig service og utallige problemer.
En bekendt er træt af sin ML'er - den startede med at smide vandpumpen på vej fra Holland da den havde rundet 6000 Km, mercedes kunne ikke hjælpe ham videre, hvorfor han måtte leje en Fiat punto til at køre ham hjem ---- for egen regning!...
En tysk bekendt skiftede Sin ud for en Audi - dårlig service og utallige problemer.