Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Honda Civic, en god bil?

Martin Thomsen

Martin Thomsen
bruger siden
28-03-2005

05-08-2005 kl. 23:58

Hej Kenneth, og tak for dit hurtige svar..

Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke, gider du ik lige tjekke hva du har skrevet forkert?

På forhånd tak

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Thomsen

Martin Thomsen
bruger siden
28-03-2005

06-08-2005 kl. 13:03

Jeg takker for alle jeres brugbare indlæg :) Jeg kan selvfølgelig godt bruge flere.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-08-2005 kl. 10:22

Jeg er den lykkelige ejer af en Honda 1,5 LSi,V-tec 1998, kørt 135000 og den er stadig 100% driftssikker, og meget god benzinøkonomi. Gennemsnit i ferien i DK (både korte og lange ture) ligger mellem 16 og 18 km/l. Italienstur sidste år var på 18km/l. Det eneste problem jeg har er at jeg føler jeg sidder for lavt og rent faktisk leder jeg derfor efter en bil med højere siddekomfort.
mvh
Bent

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Thomsen

Martin Thomsen
bruger siden
28-03-2005

07-08-2005 kl. 23:00

Hej igen.. Det er dejligt med en masse svar.. Jeg må indrømme at jeg først kiggede på nogle ford escort biler, men faldt for hondas design og mange hk ... Så valget er lige pt på honda civic / ford escort

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Thomsen

Martin Thomsen
bruger siden
28-03-2005

09-05-2006 kl. 00:11

Hej!
Jeg står og skal til at have min første bil. Jeg kan godt lide Honda Civics design.

Jeg regner med at det skal være en Honda Civic 1,4i S 3d eller en 1,5 LSi 3d, årgang 1996-1999 til en pris på max 75000.

Hvad synes i generelt om Honda Civic, og er der nogle der har kørt i sådan en/ har haft en. Hvad er jeres erfaringer med den ?

Mvh
Martin

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg