Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Focus TDCi - temp. falder
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
06-10-2006 kl. 11:06
Nu ved jeg af god grunde ikke hvor du bor, men jeg ved derimod at du kan få kvalificeret hjælpe i Tyskland, hvor der sælges mange diesel biler.
Søren Bindslev
bruger siden
28-11-2005
06-10-2006 kl. 11:06
Jeg har en Ford Focus 1,8 TDCi (den nye model). Den kører egentlig som den skal, men den har en særhed som bekymrer mig en smule.
Motortemperaturen falder simpelthen under kraftig acceleration. Jeg kan få den til at falde fra normal til der hvor nålen går i bund. Jeg har selvfølgelig ladet Ford se på den, men de har ikke kunne finde nogle fejl. De har også opdateret motorstyringen uden at det har hjulpet. De siger nu at den skal gøre sådan. Mit bud er, at de ikke aner hvad de skal stille op med den.
Er der nogen der har et bud?
Motortemperaturen falder simpelthen under kraftig acceleration. Jeg kan få den til at falde fra normal til der hvor nålen går i bund. Jeg har selvfølgelig ladet Ford se på den, men de har ikke kunne finde nogle fejl. De har også opdateret motorstyringen uden at det har hjulpet. De siger nu at den skal gøre sådan. Mit bud er, at de ikke aner hvad de skal stille op med den.
Er der nogen der har et bud?