Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

er der nogle som har erfaring m peugeot 207 1.6 hdi ang støj

Profil slettet

Profil slettet

08-04-2008 kl. 21:28

hej . jeg er den ulykkelige ejer af en 207 1.6 hdi som støjer meget og der er vibrationer i kopling speeder gearstang det er især når det går op ad og den skal trække så banker den meget . er det normalt for en 1.6 hdi. for jeg synes dem jeg har prøvet ikke larmer som min mvh per

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-04-2008 kl. 19:52

hej kasper jeg vil lige fortælle lidt forhistorie vedr min hdi den har gået 5000 nu det startede med at den smed olie ved topstyk+turbo det har de så rep 3 gange på nu er den tæt men den kører lidt som en pumpe dyse nu .de vil ik indrømme der er noget galt med min bil. så jeg har prøvet 3 demo biler sidenhen og de kører bare godt.jeg har sågar prøvet en hyndai i30diesel og der kører min som en traktor i forhold til.men de vil stadig ikke indrømme at der er noget galt for som de siger computeren siger den ik fejler noget.men nu har jeg snakket med den øverste og så vil de godt ta bilen tilbage men de vil stadig ikke indrømme at der er noget galt.de vil ha penge i bytte på en anden. så det er nok rigtigt det man hører om peugeot at de yder en ringe kundeservice desvære må jeg gi folk ret

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg