Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Brugtbilsattest - FDM - Applaus
Profil slettet
10-03-2008 kl. 19:19
Hej
Hvordan er det lige med de her brugtbilsattester til kr. 2000.- , har fået dem anbefalet andetsteds herinde. Er der forskel på dem, og hvor lang tid tager det, skal der bestilles tid osv. ?Jeg bor i SydvestJylland og har kig på en brugt Mondeo til 25.000 i NørreSundby (300 km væk).. Hvordan får jeg lige lavet sådan en på en brugt bil en lørdag eller søndag eftermiddag, hvor jeg typisk ville køre op og handle bilen (eller kigge på den). Er det ikke noget man får lavet ved nyere brugte biler, som pressionsmiddel på prisen). Jeg mener jeg kan jo nok ikke presse prisen på en bil som er 13 år gammel ?
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
10-03-2008 kl. 19:34
Det er nok at skyde over målet at bruge 2000 kr på en brugtbils attest på så gl. en bil.
Prøv at få en lokal mekaniker til at se på bilen inden du handler, det er betydeligt billigere.
Prøv at få en lokal mekaniker til at se på bilen inden du handler, det er betydeligt billigere.
Profil slettet
11-03-2008 kl. 09:18
Hvis bilen står ved en forhandler, er denne alligevel tvunget til at udbedre evt. fejl på køretøjet, så mon ikke det er ved privat handel?
Men 2k er da en del oveni prisen på en gammel Mondeo, så jeg ville også høre, om det ikke kunne lade sig gøre, at få bilen efterset af din mekaniker...
Held og lykke med den!
Men 2k er da en del oveni prisen på en gammel Mondeo, så jeg ville også høre, om det ikke kunne lade sig gøre, at få bilen efterset af din mekaniker...
Held og lykke med den!