Bilbasen Forum
Ang folk der får slettet deres indlæg....
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
11-01-2011 kl. 15:18
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
11-01-2011 kl. 15:43
Det er vist de hyppigste årsager, så vidt jeg ved og har lagt mærke til.
Profil slettet
11-01-2011 kl. 17:03
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
11-01-2011 kl. 19:07
Men tak til jer for oplysning vedr. mail add og muligt salg
Mvh
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
13-01-2011 kl. 01:07
Helt ok, kan ikke huske at have set ham før. Ja der er jo nogle retningslinier for forum. Det jeg husker fra hans seneste svar var der stod en mail add til toyota. Så må være derfor hans indlæg er blevet slettet.
Mvh
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
13-01-2011 kl. 22:01
Jeg har først set din tråd nu, men vil da lige give en kommentar med.
Jeg sendte Lene Jørgensen et link til hvor hun kunne købe en fabriksny Toyota Aygo med en stor rabat - og det er som Allan Varbo skriver, nok dét der er årsag til at mit indlæg er blevet slettet.
Som Steen møller jensen skriver, så har vi "krydset klinger" op til flere gange, da vi har nogle ret forskellige holdninger til de forskellige bilmærker.
Men at skrive at jeg kommer med nogle svinske og ubehøvlede indlæg - det syntes jeg altså ikke jeg gør.
Her er en af de gamle tråde hvor Steen og jeg har "krydset klinger"
http://www.bilbasen.dk/forum/avensis-2004-eller-focus-2007_ID125452.htm?s=steen+m%c3%b8ller&t=0
Profil slettet
13-01-2011 kl. 22:25
Jeg må indrømme at det ikke klinger helt rigtigt at Klaus Bil i mange indlæg har været "særdeles ubehøvlet" og "direkte svinsk" som du selv kalder det.
Tvært imod oplever jeg ham som regel som en rimelig saglig og høflig debatør, og hvis man læser den tråd Klaus har linket til, så er det da også min opfattelse at det er dig der er lidt skarp i tonen overfor folk der er uenige med dig?
Jeg kan give nogle citater fra omtalte tråd:
"du er vel nok dygtig du kan læse" - Til brugeren Mach3 Mach3
"lille søde klaus . jeg svarede dig også sidst og helt ærligt hvis du går og tænker så meget over tingene må du leve et sørgeligt lille liv ." - Til Klaus Bil
Der er flere eksempler hvis man følger linket fra Klaus..
Jeg er ikke ude på at hænge nogen ud her, men man kunne måske overveje at feje for egen dør inden man farer i flint?
Profil slettet
Profil slettet
14-01-2011 kl. 12:53
bruger siden
11-12-2004
Profil slettet
14-01-2011 kl. 20:04
Men nu hvor du har svaret, så synes jeg også at det må være i din egen interesse at finde én af de tråde frem hvor du uden årsag biver svinet til, da det ud fra den tråd Klaus linker til mest af alt ser ud som om det er dig der hidser dig op og gør tonen hård uden at der er årsag til det..
Så kunne du ikke finde én af de tråde frem hvor enten Mach3 Mach3 eller Klaus Bil (jeg nævner udelukkende de to fordi de allerede ér nævnt i denne tråd) sviner dig til uden at du "har lagt i ovnen" til det?
bruger siden
11-12-2004
14-01-2011 kl. 23:14
Så skal vi ikke koncentrere os om at hjælpe hinanden i stedet for at kritisere hinanden? Det kunne da være rart hvis vi kunne holde dette forum som et af de få, der rent faktisk er sagligt og omhandlede emnet biler, og så med en venlig tone.
Det kan man vel godt forvente af voksne mennesker.
Men jeg ser da i hvert fald frem til en masse saglige gode diskussioner fremover. FOr helt enige bliver vi jo nok aldrig herinde...
Profil slettet
15-01-2011 kl. 09:47
Profil slettet
15-01-2011 kl. 14:54
Jeg gætter på at det kan være fordi I tidligere har reklameret for skoda-forum i hvert eneste indlæg I skrev, uanset om det var relevant for tråden eller ej?
Dette indlæg blev 15-01-2011 14:55 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
15-01-2011 kl. 17:16
Desværre er din påstand ikke rigtig!
Der er flere her i bilbasens forum som får slettet indlæg uden saglige grunde, og når der spørges ind til hvorfor?, kan bilbasen ikke henvise til hvor i betingelser der står man har overtrådt disse. Moderator styre forummet efter sine egne regler, hvorfor så havde betingelser - Dem som melder sig ind forummet læser betingelserne og det burde moderator også gøre.
Som moderator for bilbasen bør man forholde sig til sandheden.
Citat fra links: http://www.bilbasen.dk/forum/vedr-reklamemaessig-brug-af-forum_ID84515.htm?s=Allan+Varbo&t=0
Hej Lasse
Lige en venlig reminder om at man ikke må bruge forummet til reklamemæssige formål; jeg har derfor slettet navn og telefonnummer til dit firma i indlægget.
Fortsæt iøvrigt med dine gode og saglige råd :o)
Mvh,
Allan Varbo, moderator.
Profil slettet
15-01-2011 kl. 18:25
Ja, jeg har moderatorrettigheder til forummet, men bruger dem sjældent til andet end at slette indlæg der tydeligvis kun er salgsannoncer. Og ja, jeg har læst forummets betingelser, og sletter kun indlæg der er i strid med disse..
Skal jeg forstå det sådan at du (I?) ikke mener at jeg henholder mig til sandheden?
De gange jeg har lagt mærke til at dine (jeres?) indlæg blev slettet var der ALTID et link til skoda-forum med i teksten, så her mener jeg bestemt at jeg henholder mig til sandheden.. Det er selvfølgelig svært at verificere når indlæggene er slettet, men det er min opfattelse.
Hvad linket til mit to et halvt år gamle indlæg iøvrigt har med sagen at gøre står lidt utydeligt for mig, det underbygger vel i grunden bare at reklamemæssigt indhold bliver slettet?
Dette indlæg blev 15-01-2011 18:37 redigeret af dets forfatter.