Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

3 stk. Hyundai duede ikke

Flemming Scheel Andersen

Flemming Scheel Andersen
bruger siden
05-07-2006

06-10-2012 kl. 21:07

Ang. 2009 Hyundai i10 1,25 Comfort 5d Jeg købte i 2009 tre stk. Hyundai. En i20 og to I10 alle med samme 1,25 benzinmotor og alle tre almindeligt brugt i familien af mig, min kone og min datter. Alle tre har haft samme problem med fejl på olieindikatorerene, to af dem mere end een gang, uden Hyundai har syntes, disse burde skiftes ved servicebesøg eller indkaldelser. Irreterende at købe nye biler der alle tre må køres rundt på fejeblad. Alle tre har fået lavet rustreperationer under lakgarantien, en en gang, en to gange, en tre gange. En henvendelse i maj måned på en af bilerne om fornyet omlakering er endnu ikke besvaret trods tre rykkere her i oktober, hvorfor også denne bil er solgt, som håbløs. Det er min overbevisning at disse biler ikke er galvaniseret og uegnede til danske forhold. De er blevet om lakeret på døre, og bagklapper. Alle tre blev undervognsbehandlet inden kørsel. En blev afhændet efter ca. 20000 km fordi forhandler ikke kunne fjerne tydelige hørbare klonklyde fra fortøj, rep. under garanti for støddæmper bag, lygtjusteringskontakt kendt og tilbagevendende fejl, rust i ledelister på bagdøre, radio ikke mulig at fejlfinde og reperere. Næste afhædet efter garantirep. af rust i bagklap, døre, lister, stod igen til bagklap maling, bagbremser, kofangere. Sidste blev afhændet i juli garantirep, rust døre, lister, håndtag, stod til lister igen, bagbremser. Gentagne klager til importør og forhaldlere. Kan dokumenteres. Hyundai vil gerne spise kirsebær med de store, men kan ikke , hverken med kvalitet i bilerne, men slet ikke i serviceorganisationen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-10-2012 kl. 09:15

Er de fleste biler egentligt ikke uegnede til danske forhold?
Mange af "de store" som du skriver har også problemer med rust.

Men udover det, så er det da surt at bilerne ikke fungerer som de skal.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg