Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

2005 - Hyundai Sonata 2.4GLS

Johnny Houlind Berggreen

Johnny Houlind Berggreen
bruger siden
07-08-2003

20-03-2007 kl. 15:19

Hejsa, Er lidt nysgerrig om der er nogen der har fundet et værksted hvor man kan få serviceret sin Sonata, til fornuftige penge, uden at miste garantien. Jeg har trofast fået min serviceret ved Terminalen i Kolding hvor jeg købte den, men er ved at være træt af og skal betale over 4000,- for hver eneste service hos dem. Det er lidt pebret mener jeg. Nogen der har fundet et godt og billigt værksted her i Jylland eller på Fyn?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Johnny Houlind Berggreen

Johnny Houlind Berggreen
bruger siden
07-08-2003

24-03-2007 kl. 00:21

Tak for svaret.

Vi er MEGET glade for bilen. Det var lidt underligt i starten, da vi skiftede fra henholdsvis Alfa Romeo 156 og Honda Accord.

Men vi er glade for den. Vær dog opmærksom på at i ikke bør købe en 2.0 hvis i købet en Sonata, da den simpelthen ikke har motorkraft nok.

Det eneste vi har af 'kritik' på bilen er sæderne der godt kunne være en anelse bedre, men det skyldes nok at vi er forvænte fra tidligere biler, samt at gearingen på bilen er lidt 'off', sagt på den måde at man meget hurtigt rammer de høje omdrejninger i 1. og 2. gear ved acceleration.

Dette er dog småting når man kigger på bilen som helhed. Så ja, den kan klart anbefales :)

Johnny Houlind Berggreen

Johnny Houlind Berggreen
bruger siden
07-08-2003

24-03-2007 kl. 00:21

Tak for svaret.

Vi er MEGET glade for bilen. Det var lidt underligt i starten, da vi skiftede fra henholdsvis Alfa Romeo 156 og Honda Accord.

Men vi er glade for den. Vær dog opmærksom på at i ikke bør købe en 2.0 hvis i købet en Sonata, da den simpelthen ikke har motorkraft nok.

Det eneste vi har af 'kritik' på bilen er sæderne der godt kunne være en anelse bedre, men det skyldes nok at vi er forvænte fra tidligere biler, samt at gearingen på bilen er lidt 'off', sagt på den måde at man meget hurtigt rammer de høje omdrejninger i 1. og 2. gear ved acceleration.

Dette er dog småting når man kigger på bilen som helhed. Så ja, den kan klart anbefales :)

Johnny Houlind Berggreen

Johnny Houlind Berggreen
bruger siden
07-08-2003

05-04-2007 kl. 12:09

Ser ud til jeg skal have en snak med de kære folk i Kolding og finde ud af hvor alle mine penge er blevet brugt henne.

Takker for svaret :)