Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Valg af nyere spændende st.car til max tkr. 350

Profil slettet

Profil slettet

05-09-2010 kl. 21:10

Hej allesammen jeg skal igang med min 7 bil på 5½ år og har netop solgt min Golf VI turbo og vil denne gang gerne have en st.car. Budgettet lyder på max 350.000 kr. og bilen skal være max 5 år gammel. Det skal IKKE være en Audi, BMW eller Mercedes da den helst skal være lidt diskret på den fede måde. Det må gerne have en del heste (160+) og automatgear er et plus men ikke et krav. Det skal være en benzin da jeg kun kører korte ture og max 10.000 km årligt. Jeg har selv tænkt på: - Alfa Romeo 159 2,2 - Ford Mondeo 2,5 V5 Turbo - Saab 9-3 2,0T hirsch Har i andre gode forslag til noget der er lidt vildt men ikke for pralsk. ? Glæder mig til at høre fra jer for jeg er ærlig talt i vildrede. Hilsen hvalpen :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

06-09-2010 kl. 13:47

Hehe. tænkte det samme som Jesper.

Vectra OPC. 280 hypper og kan sagtens findes til de penge. Og med en del i overskud.

Men Mondeo med 2,5 T lyder rigtigt lækker i mine øjne. Den er lækker.

Opel Insignia med 1,6 T og 180 hk er til at få fat i nu. Og med 2,0 Turbo og 220 hk, kan du snart få fat i til de penge.

Men den Saab som du selv nævner er bestemt også en fin mulighed.

bruger siden
11-12-2004

06-09-2010 kl. 13:48

Kom lige i tanke om at du kan da også få VW Passat 3,2 V6 variant med DSG til de penge.

Profil slettet

Profil slettet

06-09-2010 kl. 20:56

men er der nogen af jer der har erfaringer med alfa 159......den er bare SÅ flot!!

Profil slettet

Profil slettet

11-09-2010 kl. 21:02

tak for hjælpen....det blev en 07 BMW 320d touring med læder, i-drive, træindlæg, panorama glastag, keyless go, parkeringssensor, telefon osv. osv. osv. fra tyskland...

bruger siden
11-12-2004

11-09-2010 kl. 23:11

Men jeg undrer mig dog en del over at du har kastet dig over en diesel? Kører du ikke lige lidt meget i underkanten til en diesel? Eller skal du ud og nyde en masse søndagsture i bimmeren? hehe.

Men i øvrigt synes jeg at sådan en bimmer er rigtigt lækker... tillykke med Bimmeren

Profil slettet

Profil slettet

12-09-2010 kl. 12:17

hej jo martin jeg kører for lidt, men nu har jeg jo en god undskyldning for at køre en laaaang omvej i min dejlige bil :) desuden tror jeg gensalgsværdien er højest på diesel