Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Valg af gulpladebil

Profil slettet

Profil slettet

18-10-2006 kl. 13:53

Hejsa, Jeg var igennem de samme overvejelser tilbage i sommeren 2005. Jeg tog rundt og prøvede mange af bilerne (det burde du også gøre) og fandt frem til at den bil der passede bedst til mig var Ford Focus C-max 1.6 TDCI Trend. Bilen gav jeg 167.800 kr for incl moms efter at have handlet ca 13.000kr af prisen. Jeg valgte Ford'en fordi den var rummelig og alle ting/knapper sad fornuftigt og ligetil. Jeg har kørt 29.000km i min Ford og er rigtig godt tilfreds med den. Ikke alene ligger jeg på mellem 17 - 20 km/l trods det jeg bor i kbh. Men den kan også dag på dag overraske mig ved at stadig føles som en ny bil at køre i. jeg ønsker dig alt muligt held og lykke med jagten. Jeg har så sent som idag siddet og savlet lidt over den nye Honda FR-V. Den koster godt nok 225.000kr (før du forhandler pris) men den har 3 regulære sæder foran !

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Rasmus Langballe

Rasmus Langballe
bruger siden
11-05-2004

18-10-2006 kl. 14:43

Jeg står og skal købe en gulpladebil udelukkende til privatforbrug. Mit max. budget er på ca. kr. 175.000 og det skal være en dieselbil.

Er der nogle som kan anbefale én som opfylder følgende krav:

- Er driftsikker.
- Har et lækkert interiør med en masse brugbart og funktionelt udstyr.
- Har en fornuftig gensalgsværdi.

Jeg har i øjeblikket kig på følgende biler: Golf Plus Van (1,9 TDI - 105 hk - Trendline), Seat Altea Van (1,9 TDI - 105 hk - Stylance), Peugeot 307 Airvan (1,6 HDI Fap - 110 hk) samt Citroën Picasso Exclusive Van (1,6 HDI - 110 hk).

Jeg håber I har nogle gode, konstuktive samt brugbare meninger, erfaringer el. lignende omkring mit ovenstående spørgsmål.

På forhånd tak.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg