Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Valg af bil.. Hjælp!
Profil slettet
20-05-2008 kl. 21:07
Hej.. Pga særlige forhold vedr. mit job, skal jeg skille mig af med min elskede us-pick up, da jeg har behov for at hente mine drenge på vej hjem. Samtidigt SKAL jeg have firehjulstræk pga jobbet og vil gerne have en bil med tre sæder som jeg kan betale momsen af og køre privat i. En MB vito sidder jeg forfærdeligt i, ( kører over 60000km om året ) Transit og hi-ace er lidt kedelige og ingen af disse varevogne er særligt sikre, så jeg er ovre i at ville have noget på hvide plader. Efter at have prøvet det meste, Jeep Patriot, Peugeot 4007, Mitsubishi Outlander (samme vogn), VW Tiguan, Landrover freelander 2, Honda CRV, har jeg efterhånden fået zoomet mig ind på at det enten bliver VW Tiguan eller 4007, Outlander ,C-crosser kloningen. Vw er til at overskue, men hvorfor er C-crosser 40000.- dyrere end Peugeot med samme udstyr? Outlanderen er røvsyg med stof-sæder, mens begge de franske er fine med stof? Jeg ville i alle tre tilfælde vælge den med 2,2HDI fra psa, men er der nogen der kan gennemskue hvilken af disse tre næsten ens biler der vil være bedst at købe?