Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Værditab kun Kr 1000.- pr. måned ??????

Jesper Kümpel

Jesper Kümpel
bruger siden
06-01-2004

15-06-2007 kl. 15:38

Hej Er der nogen der har nogle foreslag til en nyere bil der kun taber 1000.- pr måned.? Vi står og skal bruge en bil de næste 6 mdr. og herefter er det temlig usikkert om vi skal af med den. Den skal bruges til at aflevere 1 barn i børnehave og køre 1 person på arbejde kun 9 km. væk. (Offentligt transport tager her 57 min .... i bil 8 min. ... *SUK* Det er vist kun i KBH. det virker med offentligt) Der er ikke de store krav andet end Servostyrring og den skal starte HVER morgen. Nogen foreslag.?? Mvh.Jesper

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

15-06-2007 kl. 17:56

Køb en gammel bil. Helt nysynet inden for en måned.
jeg vil mene at i kan købe en bil til ca 25.000 kr og vil stadig kunne få det samme eller næsten i hvert fald, for den om et halvt år.

Jesper Kümpel

Jesper Kümpel
bruger siden
06-01-2004

15-06-2007 kl. 23:38

Hej alle 3
Mange tak for jeres rigtig gode svar.
Det er faktisk også lige præcis det vi har gjort. En Corolla 1,3 DX fra '86 med 1½ år til næste syn. Den købte vi af en kollega for 4.000.-.
Lidt ældre end vi havde håbet, men det er en OK bil.
Og jo jeg har forstand på biler vil jeg mene, så jeg er ikke bange for at den bryder ned. :o)
Jeg ville bare se om der var andre der kunne komme med nogle foreslag hvor ny/dyr en bil man kunne vælge.

Mange tak for hjælpen
Jesper

Profil slettet

Profil slettet

16-06-2007 kl. 20:53

Daihatsu cuore billig og solidt køretøj, super økonomisk bil fra toyotas lille bilfabrik.