Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Toyota RAV4 2,0
Richo Nielsen
bruger siden
24-08-2004
23-02-2007 kl. 15:23
<b>Jeg har følgende kriterier</b>:<br />Komfort, køreegenskaber, økonomi<br /><br /><table cellspacing="0" cellpadding="2"><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Prisniveau:</td><td>kr. 250 - 300.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Kørselsbehov:</td><td>km 20 - 40.000</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Der skal være plads til:</td><td>5 personer</td></tr><tr><td width='150' style="padding-left:0px;">Bilen må højst være:</td><td>5 år gammel</td></tr></table><br /><b>Andre kriterier:</b><br />jeg er lidt på ud kig efter en 4 hjulstrækker helst på hvide plader!! Hvad kan du andbefale mig?? Den skal helst ikke koste det hvide ud af øjnene!!<br /><br />
Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004
10-03-2007 kl. 17:06
Min anbefaling: :Årgang:2003Mærke/Model:Toyota RAV4 2,0Brændstof:DieselKommentar: RAV4'ere er kun en af mange muligheder. Jeg har brug for flere oplysninger, inden jeg kan give et mere kvalificeret bud.
Skriv lidt om hvad du skal bruge bilen til.. er det mest til landevej, eller er det mest til skov og mark?
Skal du bruge bilen til at trække trailer og/eller campingvogn?
Går du efter meget udstyr, eller hellere en mere hårdfør "rigtig" 4x4 ?
Jeg kører selv i en Subaru Forester 2,5 XT 4x4, som nogle mener er mere SUV end 4x4, men den er fantastisk til det hele (så længe det ikke er hardcore offroad kørsel). En fantastisk langtursbil og supergod på asfalt. Men hvis du vil en tur i hårdt terræn, så er den ikke nødvendigvis det oplagte valg. Derfor også mine spørgsmål ovenfor..
Skriv lidt mere, så vil jeg prøve at hjælpe lidt bedre :-)
/Henrik
Skriv lidt om hvad du skal bruge bilen til.. er det mest til landevej, eller er det mest til skov og mark?
Skal du bruge bilen til at trække trailer og/eller campingvogn?
Går du efter meget udstyr, eller hellere en mere hårdfør "rigtig" 4x4 ?
Jeg kører selv i en Subaru Forester 2,5 XT 4x4, som nogle mener er mere SUV end 4x4, men den er fantastisk til det hele (så længe det ikke er hardcore offroad kørsel). En fantastisk langtursbil og supergod på asfalt. Men hvis du vil en tur i hårdt terræn, så er den ikke nødvendigvis det oplagte valg. Derfor også mine spørgsmål ovenfor..
Skriv lidt mere, så vil jeg prøve at hjælpe lidt bedre :-)
/Henrik