Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Toyota Avensis 2,0 VVT-i

A B

A B
bruger siden
07-08-2006

16-08-2006 kl. 13:15

Den bil er for stor Søren, jeg vil ha noe mindre men stadigvæk med 5 dører. Mener du nu at mitsubitches are lige så pålitelige som toyota avensis ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

A B

A B
bruger siden
07-08-2006

16-08-2006 kl. 14:05

Men den er grim som faen.... Hva synes I om denne?

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=982552&page=2

A B

A B
bruger siden
07-08-2006

16-08-2006 kl. 15:01

Men Søren du må ikke bli sur mand!
hehehehe
Okay her har du en vw fra forhandler.
nu fortell ærligt den her imod Toyotaen.

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=120501062&page=2

Profil slettet

Profil slettet

16-08-2006 kl. 16:05

Du får en bedre/større/hurtigere bil i Avensis´en. Personligt gider jeg Golf´erne - for mange småfejl, for hårde sæder, kneben plads osv.

Men nu har du efterhånden lavet flere indlæg (eller, en med nogenlunde samme navn der staver ligesådan) med flere forskellige biler - så hvor seriøst du lige mener det, er jo ikke til at vide.

Der er INGEN herinde der kan vælge en bil til dig - så hvis du på et tidspunkt seriøst bestemmer dig for en bil, skal du tage ud og prøve den - det kan vi ikke gøre for dig.. Der er lige så mange meninger, som der er mennesker - så derfor får du aldrig et entydigt svar her.

A B

A B
bruger siden
07-08-2006

16-08-2006 kl. 18:40

Kasper du er en hård mand, men du har rett. Jeg har gått frem og tilbake med mine spørsmål og valg av bil og heldigvis alltid fått svar, noen sjove, andre meget informative. Jeg fant til å med en gammel kollega her og det gjorde min dag en smule bedre da jeg kunne gå tilbake i tiden og huske hvor godt vi hadde alle sammen. Jeg er fullstendig enig med deg Kasper at det kan godt virke useriøst men det er virkelig ikke. Jeg er bare kommet i den situasjon hvor jeg skal ha bil. Jeg hadde aldri tenkt å ha bil, jeg hadde ikke engang kørekort for en måned siden, og nu skal jeg tenke bil og skal stille korrekte seriøse spørsmål for at ingen skal tro jeg ikke mener dette.
For å gi deg ro i sjelen så har jeg endelig bestemt meg Kasper, og ja det blir den der grimme Toyota.
Nu forlater jeg bilbasen og håper at du Kasper ikke har blitt så irritert på grunn av min uvitenhet ang. biler. Nu går jeg min vej til min sofa, Dr.phil starter om litt.

Good bye!

Profil slettet

Profil slettet

17-08-2006 kl. 13:26

Det gir´ nu ikke mig "ro i sjælen" - men tillykke med valget. Bare ærgeligt, at DU synes den er grim?!

Og bare rolig, der skal mere til at gøre mig irriteret =)

A B

A B
bruger siden
07-08-2006

17-08-2006 kl. 14:04

Irriterende men forhandleren var nok en vanskelig man. Han sa følgende.
Hvis du vil lave en FDM test på bilen så skal du lave den før du køber den. Fordi han kunne ikke være sikker på at de feil de hos FDM fant var ikke jeg skyldig for. hahahahahaha.
Og han vil ikke vente inntil den 30 august for da testen kunne ikke laves før.
Det virket som mannen ikke er klar over købeloven som sier at man har garanti 6 måneder. Jeg sa til ham, okay glem det min godt venn. Når man lukter balade med en forhandler så skal man nok holde seg vek.

På jakt igjen efter en bil.

A B

A B
bruger siden
07-08-2006

02-09-2006 kl. 21:11

Jeg virkelig har brug for å vide om jeg kunne få mere for pengene på en annen bil.

vw for samme penger får jeg en bil som har kørt mere og en del eldre og uden så meget styrke.

Jeg vil ha en bil med 4 dører eller 5, den skal ikke være så stor da jeg skal for det meste køre alene. Ca 14.000 km om året. Den skal ha kraft helst over 110 hk.

For en eller annen grunn synes jeg at bilen
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=623901429&page=2 ser litt kedelig ud.

Hva med nissan?, billigere enn både vw or toyota... har I andre forslag, spør bare hvis det er noe!