Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
renault senic dci
Profil slettet
15-12-2006 kl. 08:38
Hej Kasper,
Jeg er en tilfreds Renault ejer med en Laguna dci 120 hk 6 gear. Min har kørt 150.000 km. og jeg har ikke haft nogle problemer med turboen, men måtte også have ordnet gearkassen.
Jeg er en tilfreds Renault ejer med en Laguna dci 120 hk 6 gear. Min har kørt 150.000 km. og jeg har ikke haft nogle problemer med turboen, men måtte også have ordnet gearkassen.
Profil slettet
15-12-2006 kl. 12:41
Kan kun understøtte de øvrige indlæg. Min Scenic har kørt 59000 km. unden nogen form for problemmer. Der er skiftet et gløderør på garantien, det er det eneste.
Kasper Mølbæk
bruger siden
15-04-2005
15-12-2006 kl. 12:41
Jeg står for udskiftning af bilen, og er interesseret i en renault senic dci. en kollega har haft meget bøvl med sin lagunas dieselmotor - især turboen og intercooleren (120 hk). Jeg vil høre om der er gennerlle problemer med renaults diesel motorer eller om kollegaen blot var uheldig. det kan være at der er forskel på div. motor str. jeg kigger på en dci 102 hk. Jeg hører gerne om positive og negative oplevelser med den motor specifikt og om renault diesel generelt. selve bilen mht. udformning mv. er også interessant. mvh Kasper Mølbæk