Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Pendlerbil til 75000 kr og 25000 kilometer årligt
Morten Lundstrøm
bruger siden
24-02-2009
09-07-2009 kl. 12:08
Jeg er i 7 sind og søger nogle gode indputs til valg af ny bil.
Budget 75.000
Pendler 2 x 55 kilometer dagligt hvor de 2 x 37 af disse er mototvej
Jeg skal fra Helsingør til Albertslund. Har ikke brug for andet end en driftssikker bil der går langt på literen (diesel?)
Dvs. farve, antal døre, bagagerums plads, bagsæde plads osv. er underordnet.
Har set på Citroën C3, Fiat Punto, Hyundai Getz, Peugeot 206, Peugeot 306, Peugeot 307, Skoda Fabia og Toyota Yaris. Alle dieselmodeller.
De 3 sidste kan dårligt klares med mit budget. Kunne godt tænke mig en bil der er fra dette årtusind.
På forhånd tak for hjælpen.
Carsten Stiller
bruger siden
01-12-2004
10-07-2009 kl. 00:15
Personligt er jeg ikke i tvivl. Jeg har været STOR pendler (2x112km - Vordingborg - Kastrup Lufthavn Nord), men kører nu kun 2x64km (Vordindborg - Bjæverskov), men har beholdt min lille Fabia Ambiente Combi 1.4TDI.
Den har nu kørt næsten 200.000km og skal have det store service her i starten af august.
Den har service ved hver 50.000, har kun fået skiftet bremser, ellers har der INTET været.
Det er på ingen måde nogen racer, men har dog ingen problemer med overhæling på motorvejen.
Har lige lavet et hurtigt check og fandt denne: http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Skoda-Fabia-1,4-TDi-Ambiente-5d_ID858400096.htm
Det er dog ikke en combi, men det var du også lige glad med.
Jeg har kun en anke med min bil, og det er at der er meget lidt bagsæde plads, selv til min små døtre.
Held og lykke med at finde bilen.
Den har nu kørt næsten 200.000km og skal have det store service her i starten af august.
Den har service ved hver 50.000, har kun fået skiftet bremser, ellers har der INTET været.
Det er på ingen måde nogen racer, men har dog ingen problemer med overhæling på motorvejen.
Har lige lavet et hurtigt check og fandt denne: http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Skoda-Fabia-1,4-TDi-Ambiente-5d_ID858400096.htm
Det er dog ikke en combi, men det var du også lige glad med.
Jeg har kun en anke med min bil, og det er at der er meget lidt bagsæde plads, selv til min små døtre.
Held og lykke med at finde bilen.