Bilbasen Forum

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

03-10-2008 kl. 10:31

Hej. Jeg skal bestille en ny firmabil, og som familiefar er jeg brændt noget varm på de praktiske MPV'er. Jeg har prøvet nogle stykker, og synes egentlig, at Ford S-Max kører klart bedst. Samtidig sidder jeg bedst i den, synes jeg. I dag kører jeg i en Mazda 5, og det er alt i alt en ok bil. Den har nogle fejl, men disse skulle være rettet til den nye 2009-model. Største fordel ved Mazda 5 er klart de praktiske skydedøre, som jeg meget nødigt vil undvære. Mit spørgsmål er derfor: Har jeg overset et eller andet, eller er Mazda 5 virkelig eneste bil i klassen, som har skydedøre? I klassen under findes der f.eks. Berlingo med skydedøre, og i klassen over finder man f.eks. Paugeot 807. Men jeg kan ikke komme i tanke om andre en Mazda 5 i mellem-MPV-klassen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-10-2008 kl. 11:39

GRAND VOYAGER I GL MODEL HAR SKYDEDØRE
MON IKKE DU KAN FÅ DEN TIL FORNUFTIG BESKATNING DET TROR JEG

KIA CARNIVAL HAR SKYDEDØRE

VW CADDY HAR SKYDEDØRE

OPEL COMBO TOUR HAR SKYDEDØRE

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

03-10-2008 kl. 13:17

Grand Voyager og Carnival er oppe i den næste størrelse, og iøvrigt begge meget busagtige, hvilket straks får mig til at fravælge dem.

Opel Combo er da vist udgået for flere år siden, er den ikke.

VW Caddy havde jeg ikke lige tænkt på, men jeg synes dog, at den ryger lidt ind i samme kategori som Berlingo.

Profil slettet

Profil slettet

03-10-2008 kl. 13:36

dodge journey er dog uden skydedøre op til 7 pers ( samme størelse som ma5 måske lidt bredere)
har lige set en en i dag fed vogn
men ligger fra 349 900 igen beskatning med den lave dollarkurs er der måske noget at hente

bare et foreslag