Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
ny C5 1,6 HDI tourer - motorkraft
Profil slettet
27-11-2008 kl. 14:15
Er der nogen af jer der har erfaring med den nye C5 med 1,6 hdi motor i.
Jeg har en C5 årgang 2006 1,6 HDI med 109 hk og egenvægt på 1425 kg., som jeg overvejer at udskifte - har luret på den nye C5 med 1,6 hdi motor - men her er egenvægten jo steget med knap 100 kg.
Har du erfaring med om 1,6 hdi'eren er kraftig nok til den nye C5?
Profil slettet
27-11-2008 kl. 14:59
Jeg ville personligt aldrig købe så stor en bil med så lille motor... Men det kommer jo også an på hvad man skal bruge den til og hvad man godt kan lide ved en bil... Når alt kommer til alt, vil det nemmeste for dig jo nok være, at køre en tur til forhandleren og kør en god tur i den, husk at køre ud hvor der er rigtig stejle bakker og det hele...
Profil slettet
29-11-2008 kl. 19:58
Hej Flemming.
Som flere her på siden nævner, så er det bare om at komme ud og prøve c5éren. Det er kun dig selv der kan afgøre det. Tag en god lang tur incl. motorvej. Og se så igennem fingrene med Jan S. useriøse
indlæg.
God tur, gid det var mig.
Som flere her på siden nævner, så er det bare om at komme ud og prøve c5éren. Det er kun dig selv der kan afgøre det. Tag en god lang tur incl. motorvej. Og se så igennem fingrene med Jan S. useriøse
indlæg.
God tur, gid det var mig.
H P
bruger siden
06-01-2004
01-12-2008 kl. 15:37
Er du ikke bare lidt dum at høre på, hvis ikke bilen skal trække noget, så er det da pisse ligegyldigt, med 170 HK.
Hvad hjælper flere hundrede heste og o-100 på 8 sekunder, når gennemsnitsfarten på Køge-bugt motorvejen i mylretider er på ca. 37 km/t.
Lille Jan, du må forstå at behovet for kræfter er forskelligt fra menneske til menneske.
Køb selv lige hvad du vil, men fri os fra den der "Præidken"
P.S Hvor stærkt er det nu lige det er tilladt at køre i Danmark?
Hvad hjælper flere hundrede heste og o-100 på 8 sekunder, når gennemsnitsfarten på Køge-bugt motorvejen i mylretider er på ca. 37 km/t.
Lille Jan, du må forstå at behovet for kræfter er forskelligt fra menneske til menneske.
Køb selv lige hvad du vil, men fri os fra den der "Præidken"
P.S Hvor stærkt er det nu lige det er tilladt at køre i Danmark?