Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ny bilist, ny bil.
Profil slettet
16-09-2010 kl. 18:58
Hej.
Håber nogle her kan være mig behjælpelig. Søger gode råd om brugt bil. Pris ca. kr. 50000. jeg er ny bilist ( eller håber jeg bliver det snart :0)) Kigger derfor allerede nu for at finde gode råd og tips. Det skal være en rummelig bil med en god højde på indstigning. Har kigget på Citroen Berlingo. Men har altså SÅ svært ved at overskue bil markedet.
Jeg regner med det kun er "hyggeture" og bykørsel, enkelte lange ture om året.
Gode tips og råd modtages gerne.
På forhånd tak.
Profil slettet
16-09-2010 kl. 21:56
Hvor er det dejligt I vil hjælpe...
Ja forsikringen er en sag helt for sig selv.... Flere af dem jeg har set på er på kr. 25000 om året. Forstår ikke hvordan andre har råd til at forsikre deres nye bil. Men Bilbasen har åbenbart nogle gode tilbud. Har ikke sat mig så meget ind i dem endnu.
Håber dog det vil hjælpe lidt at jeg er fyldt 40 år. Ja sent for ny bilist, men bedre sendt end aldrig :0)
Ja forsikringen er en sag helt for sig selv.... Flere af dem jeg har set på er på kr. 25000 om året. Forstår ikke hvordan andre har råd til at forsikre deres nye bil. Men Bilbasen har åbenbart nogle gode tilbud. Har ikke sat mig så meget ind i dem endnu.
Håber dog det vil hjælpe lidt at jeg er fyldt 40 år. Ja sent for ny bilist, men bedre sendt end aldrig :0)
Profil slettet
16-09-2010 kl. 22:25
Der er meget at tænke over... Synes det er risikabelt med helt ny bil som ny bilist...
Nå men der er også et par måneder til at finde ud af det hele.
Kom endelig med flere gode input, og tak for fiffet med IF forsikring. Har faktisk ringet til dem, med de sad i møde....
Nå men der er også et par måneder til at finde ud af det hele.
Kom endelig med flere gode input, og tak for fiffet med IF forsikring. Har faktisk ringet til dem, med de sad i møde....