Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Mondeo priser nu?

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

14-01-2007 kl. 19:44

Der kommer jo nye modeller hele tiden, C-max afløser er også på vej. Mondeo som vi kender er en bil, især st.car, som du kan vælge uden større værdi tab. Vælg en ca 2 år gammel bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

15-01-2007 kl. 09:10

Jeg kører selv mondeo og jeg må nok indrømme at der vil komme et værditab når den nye model kommer på gaden. Med mindre den koster spidsen af en jet-jager.
Men især lige Mondeo der er tonsvis af på gaden, hvor en meget stor del er firma-biler, det vil få prisen til at gå ned.

Men men, nu ved jeg ikke hvilken udgave du går efter men vælg evt en 2,0 eller V6 eller diesel.

2,0 benzin findes der nogle fine eksemplarer til 250.000 km uden alt for mange KM på tælleren...

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

15-01-2007 kl. 18:44

Hej.

Jeg ville nok også være lidt nervøs for prisudviklingen, hvis jeg skulle købe en ny eller næsten ny Mondeo lige nu.
Hvis du der imod overvejer en Mondeo, der allerede er 3-4 år gammel, så tror jeg, at den værste afskrivning er overstået.
En Mondeo af de årgange kan du få helt ned til ca. 150.000 kr, og det er en ret god pris i forhold til størrelse, kvalitet, udstyr etc..

Tonni Rasmussen

Tonni Rasmussen
bruger siden
07-01-2007

15-01-2007 kl. 18:44

Jeg skal have handlet ny(brugt) bil og vil gerne have en Mondeo igen, men er bekymret over hvordan prisudviklingen vil være når nu den nye kommer til Maj. Skulle man vælge en C-MAX istedet?