Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Mangler campingtrækker....familiebil
Profil slettet
22-07-2007 kl. 13:29
Hej
Kan i råde mig i bilkøb,
jeg står foran og skal skifte bil, senest har jeg kørt Honda Accord 1,8I,
jeg har aldrig haft en bil med så lidt vrøvl, der har stort set ikke været udgifter på den, men den er blevet totalskadet, (suk) så nu skal jeg altyså have en ny. Accorden har kun 2 fejl, benplads bagi....og evnen til at trække en campingvogn.
mine krav er :
pris: op til 150.000
km: 50.000 175.000
årgang: 1999-2003
Trækevne 1500 kg
familiebil.....MPV agtig
Jeg har kikket en del på Honda CR-V 2,0 RVSi 5d,(lækker bil)
jeg tror det er en god bil, det er jo trodsalt en Honda (-:
hvad kunne der ellers som der ville være fornuft i at købe.
Med venlig hilsen Jesper
Profil slettet
Morten Dahl Rask
bruger siden
01-02-2006
26-07-2007 kl. 21:48
Hej!
I prisklassen kunne en Skoda Octavia Combi TDi måske være sagen; ok plads (måske ikke helt optimalt på bagsædet), økonomisk og kan trække op til 1500 kg (hvis den vejes op). Der er dog ikke meget MPV over den....
Skal det lugte af MPV kunne en brugt Sharan eller lign. måske gøre det - evt som camper. De er ofte bare nogen dyre som diesel.
Som joker kunne du måske bruge en Hyundai Sonata - den får du sprit ny for 237.000 kr. inkl 3 års garanti og træk til 1700 kg.
Morten
I prisklassen kunne en Skoda Octavia Combi TDi måske være sagen; ok plads (måske ikke helt optimalt på bagsædet), økonomisk og kan trække op til 1500 kg (hvis den vejes op). Der er dog ikke meget MPV over den....
Skal det lugte af MPV kunne en brugt Sharan eller lign. måske gøre det - evt som camper. De er ofte bare nogen dyre som diesel.
Som joker kunne du måske bruge en Hyundai Sonata - den får du sprit ny for 237.000 kr. inkl 3 års garanti og træk til 1700 kg.
Morten