Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

itroen C4 vs. Honda Civic

Morten Munkager Knudsen

Morten Munkager Knudsen
bruger siden
13-12-2004

01-11-2006 kl. 15:42

Hejsa

Jeg har hørt mange gode ting om netop C4, men har ingen erfaring med denne bil.

Har dog kørt den nye Civic da vi selv skulle købe ny bil i den klasse i foråret. Den kører rigtig godt og har alt muligt lækkert udstyr. Derudover er der ultrog god plads i bilen. Prisen blev dog lige høj nok i forhold til vores budget, så det endte med den nye Leon i stedet for - dette har jeg absolut ikke fortrudt.

Der er en lækker kvalitetsfornemmelse samt bilen kører rigtig godt og gearene ligger som de skal - derudover er det god plads inde i bilen.

Jeg syntes denne bil også bør indgå i dine overvejelser.

/Morten

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Szymon Wojciech Kopalski

Szymon Wojciech Kopalski
bruger siden
24-07-2006

02-11-2006 kl. 14:30

De 2 biler som jeg har kig på er begge fra 2005 og kørt ca. 15-25000 km og koster stort set det samme. Jeg kan ikke bestemme mig, C4 er flottere at se på,Civic har bedre økonomi og ry. Der er bare så få autoriserede Honda værksteder.
Simon

Szymon Wojciech Kopalski

Szymon Wojciech Kopalski
bruger siden
24-07-2006

02-11-2006 kl. 15:36

OK. det drejer sig om 1,6 l motorer som yder ca. 110 HK i begge tilfælde. Vi er en ældre par på 55 som vil satse på det sikre og gennemprøvede. som du siger er der så meget elektronik i C4 at der er meget der kan gå i udu.
Simon

Szymon Wojciech Kopalski

Szymon Wojciech Kopalski
bruger siden
24-07-2006

02-11-2006 kl. 15:36

Hvad skal man vælge? Bilen skal primært bruges til bykørsel samt et par 1000 km i ferien.
mvh
Simon