Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
01-11-2007 kl. 10:29
Tillykke med den nye bil.
Jeg vil lige sige, at jeg er altså ikke skoda-ejer, men er ikke et sekund i tvivl om at det er en rigtig god bil du har købt. Det ville faktisk undre mig, hvis du ikke bliver glad for den.
Jeg har prøvet en tilsvarende med din skoda. Og den kører bare supergodt.
Efter min mening er det et af de bedste køb du kan foretage dig for tiden.
Det er en populær bil i fin kvalitet, og til en langt mere fornuftig pris end hos VW. Og man får meget for pengene.
Du vil uden tvivl komme til at opleve lavt værditab på din bil, da den bliver nem at komme af med igen.
mht fordommen kan jeg godt følge dig. Jeg tror dog det er lidt tilfældigt.
Nogle steder er de altså lidt snobbede, men andre steder er de fine nok.
Man kan måske undrer sig over den holdning, da VW er et ganske almindelige mærke på lige fod med Ford, Opel, Toyota, Mazda og hvad de nu ellers hedder allesammen.
VW laver da nogle lækre biler der kører godt, meeeennn så fantastiske er de altså heller ikke. En godt mærke dog uden at være prangende.
Største minus ved VW, er at man får ikke en disse for pengene, i forhold til de andre..... dog minus Audi, BMW, Jaguar og MB
Profil slettet
01-11-2007 kl. 11:44
Sådan forstod jeg det i hvert fald :-)
Profil slettet
01-11-2007 kl. 11:47
bruger siden
11-12-2004
01-11-2007 kl. 19:19
Men lige mht bilkøb er man jo nødt til at kigge lidt på pengepungen.
Som f.eks er min drømmebil en LÆkker Audi A6 Avant med en ordentligt kværn. Problemet er bare at pengebeholdningen rækker bare ikke længere end til en Ford Mondeo. Så nytter det jo ikke at jeg køber en Audi A6. Jeg har ikke lyst til at sælge mine børn, for at få råd til den Audi.
Så i bund og grund handler det hele for de fleste om Økonomi.
Det gør det i hvert fald for mig... Desværre ....
Man skal jo også lige huske på at hvis man eksempelvis har 300 kilo at gøre godt med. Så kan man købe enten en Ny Octavia eller en 8-10 år gammel BMW 528. Og sådan en gl bimmer er ikke just billig at holde kørende... Min kollegas far havde en BMW 540 fra 98 og den kostede ham 10 k om måneden... Det kan man holde 2 Octavia´er for.
Så desværre er man nødt til at sætte tæring efter næring....
Og jeg vil stadig mene at Niels har gjort et superkøb. Value for the money....
bruger siden
11-12-2004
01-11-2007 kl. 19:22
Tillykke med det...
Jess M. Rømer
bruger siden
15-01-2006
13-03-2008 kl. 21:02
Det eneste der blev lavet ud over eftersynet med tandrem, olie m.m. var en defekt føler til kølevandet...
Hvad har I andre betalt for samme 90000 km eftersyn?
Profil slettet
14-03-2008 kl. 09:55