Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2007 kl. 13:33

Hej Jeg står lidt i samme situation og har også et øje til de to modeller. Dog overvejer jeg den nye model af skoda Octavia. Jeg her prøve Opel Wagon 1,3 CDTI og det er en dejlig bil, men motoren er virkelig sløv. Den trækker egentligt OK, men den har en turbotøven der vil noget og jeg tror man bliver træt af det, så den vil jeg ikke anbefale. I dag kører jeg i en Skoda Octavia og det er også en dejlig bil, men pladsen ved bagsædet er dårlig. Jeg tror jeg vil anbefale Opel (1,9 CDIT) fordi det er en mere moderne bil og den kører bedre. Ligeledes tror jeg den vil holde prisen lidt bedre. Plandsmæssigt er der ikke den store forskel. Men overvej lige den model af Skoda st. car. Der får du virkelig bil for pengene. Held og lykke med jagten på din nye bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2007 kl. 13:58

Tll sidst mente jeg selvfølgelig den nye model af Skoda Octavia st. car.

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2007 kl. 15:37

Hej

Jeg vil lige give Peter ret i det hans siger.
Opel har i den seneste udgave af TüV undersøgelse vist at de virkelig er med kvalitets mæssigt og overgår flere japan'ere nu.

Der kommer to nye 1,7 diesel motor på 110 hk og 125 hk. istedet for den på 120.

De er helt sikkert værd at vente på plus der vil være mer standard udstyr i den face liftet. det er der næsten altid.

God jagt
Hilse John

Jakob Kiel

Jakob Kiel
bruger siden
31-03-2005

17-02-2007 kl. 20:10

Hej AJ
Her min farvede og uforbeholdende mening om dit valg. Fik leveret en ny Astra 1,9 cdti 120 hk i december sidste år. Og den bil vinder ved hver km. Fantastisk motor og gearskifte. Det spiller max! Har kørt fransk 307 nogle år inden, og de vinder på form og funktion. Men Opel er gedin. Har simpelthen ikke fundet noget klagepunkt endnu på hverken bil eller forhandler! Kiggede også på Skodaen, men det var som om motor og transmission ikke spillede ordentlig sammen i den Octavia jeg prøvede. Men kan altså varmt anbefale dig Astraen.
Mvh. Jakob