Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvad ville du have valgt?

Profil slettet

Profil slettet

27-12-2007 kl. 22:38

Valget står imellem en Lexus IS200 2.0 Sport, og en Honda Civic 99´1.5 114 hestes som begge har stort potentiale inden for bilstyling. Men hvad havde du valgt? og hvorfor?.. Synes ikke rigtig jeg kan beslutte mig i denne sag.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-12-2007 kl. 22:50

altså det var da et underligt valg, en IS 200 er jo mere end doppelt så dyr som den gamle honda...

Jeg synes IS 200 self., hondaerne vil bare se kiksede ud. Det er et æld gammelt design

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

28-12-2007 kl. 10:18

Må også indrømme, jeg kan heller ikke rigtig forstå din tvivl, har du prøvet dem??? Jeg kender godt nok ikke ret meget til Hondaen, sikkert en dejlig bil, MEN ud fra min egen erfaring er IS200 en virkelig dejlig køremaskine 155 hk baghjulstræk, en bil du vil nyde i det daglige, og så er der jo også kun indregistret ca. 173 stk.i dk. så det er ikke en bil man ser på et hvert gadehjørne, ang. driften ok 10,3 km/l service klares i Tyskland ca. halv pris i forhold til Dk, hvis man har mulighed for det!!! Jeg ville ikke være i tvivl overhovedet, men Valget er dit. GOD JAGT og GODT NYTÅR til alle her på siden.

Henrik Boldt

Henrik Boldt
bruger siden
15-01-2006

28-12-2007 kl. 15:32

Hej Kenneth,.

Helt klart Lexus'en. Det er en flot bil, som ikke
ret ret mange af i DK, og lexus er rent kvalitetsmæssigt
noget af det bedste du har købe for penge.

Og husk, at Lexus'en er en 6-benet - Klasse...

Henrik

Profil slettet

Profil slettet

28-12-2007 kl. 16:01

Mange tak for svar alle sammen, giver mig da en ide om hvilken retning jeg skal gå i :-)

Godt nytår

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2008 kl. 18:59

lexus har aldrig været et hit og er temmelig dyr i forhold til alder og km.

honda civic er alt for almindelig, hver anden bil på gaden er jo sådan en, men her giver jeg dig ret mht. til styling. -den kan sgu blive rigtig fed- snup en type-r eller en 1,8, den anden er da for kedelig.

lad være med at være en wanabe.. kig efter noget mere specielt honda integra f.eks.

Profil slettet

Profil slettet

01-01-2008 kl. 19:26

Mærkelige valgmuligheder - Lexus er da klart den bedste og pæneste bil - men hvis du skal overgejle den så køb da civic`en - det er da overgreb mod den Lexus at udsætte den for det.